Hvilken løsning bør jeg gå for?

synch

New Member
Hei!

Jeg sitter med en idé til en nettside. For å utvikle denne trenger jeg et par råd, så jeg ikke kjører feil fra idèstadiet. OBS: jeg har ikke veldig mye greie på webutvikling, så ha litt tålmodighet med evt dumme spørsmål :)

Jeg har prøvd å finne et par tilsvarende nettsider som er i drift i dag, for å vise hva jeg trenger. Selv om produktet på min nettside ikke vil være de samme, så vil nettsidene Bedriftsbørsen AS og SMB Børsen – Markedsplassen for kjøp og salg av bedrifter likne svært mye, funksjonsmessig. Kanskje førstnvente mest.

Da jeg ikke er noen kløpper på å produsere nettsider har jeg sett meg ut noen alternativer. Og jeg trenger noen råd og vink på om hva som er best.

Alt.1. Finne ei eksisterende nettside til salgs på f.eks Flippa: The #1 Marketplace for Buying and Selling Websites, med bra design som redigeres til mitt bruk. Ca. Totalpris?

Alt.2. Produsere hele nettsiden fra bunn med hjelp hele veien. Ca. Totalpris?

Alt.3. Jeg har ei nettside fra før, etter at jeg solgte en bedrift. Designet er for en nattklubb, men kan det redesignes og brukes til mitt formål? Adr. er Schlager Bar Gjøvik - Mimre, danse og synge: Fremsiden

Eneste jeg tenker i tillegg til mine eksempelsider er en integrert elektronisk betalingsløsning.
Hadde en Oscommerce nettbutikk for noen år siden. Så litt erfaring med bruk av visa/mastercard der.

Takk, fra en som aldri har laget nettside selv.

Topp