Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken host anbefaler dere?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Syns nesten jeg skriver så mye greier her for tiden, at det nesten kan bli kalt for mas alt dette jeg har å komme med...

Først vil jeg henvise til denne tråden, der jeg har funnet en flott måte jeg kan vise alle disse filmene på!

Nå kommer det til den biten, at alle disse videoene trenger serverplass, og jeg vil tro jeg trenger litt båndbredde også. Har dere erfaring med noen tilbyr dette? Kanskje noen dere vil anbefale? :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
aldri vært borti norske servere, men vil anbefale hostgator og hostmonster for stabilitet, pris, plass osv :)

Nei altså, serveren kan stå hvor som helst i verden for min del liksom. Har du noe erfaring med hostgator og hostmonster? :)
 

picxx

Well-Known Member
Sist redigert:

i-net

Medlem
hatt hostgator i 1 år, og hostmonster noen måneder. Aldri vært noe nedetid å snakke om. Masse funksjonalitet og muligheter med serverne syns nå jeg. Også opplevd god service. Det er min mening i hvertfall.
 

picxx

Well-Known Member
1 veldig godt tips.... IKKE SERVAGE.NET!!!!! blokk alt som har med det domenet å gjøre!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Oisann, her kom det mye snadder da gitt :D

Regner med jeg ikke kommer til å bruke mer enn rundt 350gb båndbredde den første tiden, så både Dreamhost, hostgator og ImHosted er jo tre gode alternativer! Takker hjertelig for alle tips. Nå er det på tide og finne loppekassa, så noe bestilling for nok vente til iløpet av morgendagen! :D
 

Keanu

Geek
Har hatt Webair.com siden årtusenskiftet. Aldri hatt noen problemer som ikke har blitt tatt hånd om raskt. Ser de har veldig konkurransedyktige priser på shared hosting også nå.
 
Topp