Hvilke verktøy bruker dere?

flippflopp

Medlem
Hvilke verktøy brukere dere utenom CMS'et dere har valgt og eventuelle plugins?

Jeg bruker Majestic SEO, Open Site Explorer og GoogleRangering.no :D

På siden har jeg installert Open Web Analytics fordi jeg leste at Google Analytics kunne straffe seg rent SEO-messig. Usikker på om det stemmer, men jeg likte OWA egentlig ganske godt også sammenlignet med GA som jeg synes var litt vel avansert for mitt bruk. Liker Piwiki bedre, men jeg får ikke til å installere det skikkelig, så har bare gitt det opp.:rolleyes:

Dag Frogner

Supermedlem
På siden har jeg installert Open Web Analytics fordi jeg leste at Google Analytics kunne straffe seg rent SEO-messig.

Noe sier meg at du tror på det meste du leser? :eek:

De som er paranoide mener at GA er skummelt og at man må holde seg unna Gmail fordi O store Google da vet alt om deg.

Om du ikke har denne diagnosen tipper jeg at det går veldig fint å bruke både den ene og den andre tjenesten fra Google. :)

flippflopp

Medlem
Noe sier meg at du tror på det meste du leser? :eek:

De som er paranoide mener at GA er skummelt og at man må holde seg unna Gmail fordi O store Google da vet alt om deg.

Om du ikke har denne diagnosen tipper jeg at det går veldig fint å bruke både den ene og den andre tjenesten fra Google. :)

Hm... Ja, jeg bruker GMail, men jeg bryr meg ikke så mye om det, men det er jo kanskje et poeng med GA... Jeg vet ikke! Uansett liker jeg OWA bedre som sagt. Så det går helt fint.

Bruker du noe annet enn GA, Dag Frogner?

Erlend

Medlem
Bruker Analytics, Gmail, Adsense, Webmaster Tools, Open Site Explorer, Rank Tracker og noen andre jeg ikke husker navnet på.

Topp