Hvilke norske messer finnes det? (Nasjonale og lokale)

picxx

WF 09
For de som drifter i norge må vel messer (og kanskje martnader) være greie plasser å få markedfsført seg, sitt produkt eller sine tjenester litt ekstra.
Personlig har jeg aldri vært/stilt på slike messer, men har jo hørt om bl.a. villmarksmessen og denne erotikkmessen. Foruten disse to finnes det sikkert et titalls, om ikke hundrevis, av andre messer og marknader rundt omkring i norges langstrakte land.

Noen som vet om noen gode nasjonale eller lokale messer eller marknader.
Ta gjerne med hva man f.eks. må betale for å stille med en stand.
Evt. egen erfaring og hvor populær den er.

Kassimaja

Geocacher
Er det noen spesiell kategori du er på jakt etter? Det finnes sikkert hundrevis om ikke tusenvis av messer og markeder rundt omkring i landet. Nå er det jo tiden for julemesser. Er dette noe som er interesant? Når det gjelder priser så kan disse variere etter hvor lenge du skal være der og hvor stor du er. Jeg tenker ikke på dine fysiske atributter, men om du er et bord på en meter eller en campingvogn på 10.

picxx

WF 09
Er det noen spesiell kategori du er på jakt etter?

Mnjei.. jeg tenkte i utgangspunktet å bare kunne lage en oversikt over det som var intressant for brukerne av webforumet, så web kommer vel langt frem, men når jeg tenker meg om selger man jo alt her inne, fra websider til pelsluer, veggdekorasjon, klokker og masse annet, så omfanget kan sikkert bli ganske så stort.. :)

river

Medlem
Boligmesser
Hjem

Dyrskun på Seljord - Norges største! Hvert år i september
Dyrskuplassen i Seljord

Det arrangeres også mange messer på Lillestrøm
Norsk varemesse(r)
Norges viktigste møteplass - Norges Varemesse

Messer i Bergen
Besøk Arenum.no, der står oversikt over alle messene som arrangeres der.

Anbefaler.
Hagemessen,
Boligmessen,
Hytte og fritidsmessen.

NB: Alle disse messene er veldig dyre å være med på! Men det er mye pengesterke mennesker som går der.

40-50 ++ med null lån og mye penger å bruke!

Topp