Hva ville du gjort?

Jeg jobber med å markedsføre MeWant.no som selger unike gaver. Nå har jeg prøvd litt forskjellige markedføringstiltak, og vil gjerne høre hva du ville gjort.

A

aabbcc

Guest
Kanskje litt rart å foreslå, men jeg ville prøvd meg på noe offline-markedsføring... Det er veldig mange som driver lignende sider og alle ser ut til å prøve å markedsføre seg på nett. Så gudene vet - klistremerker, plakater, god gammel reklame i postkassa..

picxx

WF 09
Jeg ville ikke ha en liten brun kritter med grinende øyne.... hva med en svær tekstlink "trykk her og se hundrevis av ting du vil ha!"... eller noe slikt?
... og hvorfor vil jeg ha det? Fordi jeg er et halvveis narkovrak med insomnia som sitter ved pc'en og skjelver? (det er inntrykket jeg fikk ihvertfall, selv om noen sikkert kan synes det er morsomt). En spade er en spade er en spade. Ikke forsøk med din egen humor, eller krypterte meldinger. Si det rett ut, hva-hvorfor og hvordan.

Jeg ville ikke ha en liten brun kritter med grinende øyne.... hva med en svær tekstlink "trykk her og se hundrevis av ting du vil ha!"... eller noe slikt?
... og hvorfor vil jeg ha det? Fordi jeg er et halvveis narkovrak med insomnia som sitter ved pc'en og skjelver? (det er inntrykket jeg fikk ihvertfall, selv om noen sikkert kan synes det er morsomt). En spade er en spade er en spade. Ikke forsøk med din egen humor, eller krypterte meldinger. Si det rett ut, hva-hvorfor og hvordan.

Jeg tror du har helt rett når det kommer til lille dyret, tror faktisk at det har en negativ effekt på hele siden.

Kjører en test på Facebook nå frem til torsdag for å analysere logoen bedre. En med snakkeboblen, en med bare dyret og en med begge. Så får vi se på torsdag hva som virker.

Kanskje litt rart å foreslå, men jeg ville prøvd meg på noe offline-markedsføring... Det er veldig mange som driver lignende sider og alle ser ut til å prøve å markedsføre seg på nett. Så gudene vet - klistremerker, plakater, god gammel reklame i postkassa..

Helt enig, har klistremerker, og jobber med offline også.

TMM

Medlem
PR. Det ser ut som dere har mye rart og spesielt - utnytt virkelige "nyvinninger" og send pressemelding (samt gjerne selve dingsen) til utvalgte redaksjoner.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Bestselgere skal vises øverst. Auto-scroll ned til at kun den svarte linjen 'Hjem & Kontor' etc vises, så kan folk alltid scrolle opp igjen etc.
Flytt 'Mest populære' til venstre, kort den ned litt; flytt facebook-dingsen til høyre.

Finn ut hvilken farge du ønsker å kjøre med.. brun/oransje og grønt, og blått - litt overkill for meg.

Topp