Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva pokker Smart-Web?

Chraas

New Member
Hei.

Vil fortelle dere om en liten konflikt jeg fikk med Smart-Web (nettbutikk løsning).

Jeg sendte mail mens jeg var på demo versjonen dems. Og spurte om de hadde funksjoner rundt å selge digitale filer. Bla. at det skulle være en enkel kjøp knapp (ingen lager). Og at kunden skulle kunne laste ned direkte fil og alltid ha tilgang til filen som var kjøpt via sin konto.

Fikk beskrevet at dette gikk helt fint, samt hvordan jeg gjorde det.

Helt topp! Fulgte oppsettet de gav meg og opprette abonnement hos dem.

Noen dager etterpå gjør jeg prøvekjøp, det viser seg at det ikke går å ha enkel kjøp knapp. Og nedlasting kun går via link på ordrebekreftelse. Kunden kan IKKE logge seg inn å hente fil (må sende link manuelt til dem hver gang). Noe som gjør det hele tungvindt for meg og kunde. Dermed sa jeg at dette ikke er løsning for meg, de skriver etterpå at de ikke har disse funksjonene.

Jeg har den tidligere mailen hvor de sier først de har mulighet til dette? (Har referert til det)

Nå sier dem at det ikke kan avbryte min nettbutikk løsning på 6 måneder og jeg må betale for hele perioden? (Oh yes, de var raske på å fakturere).

Noen tips om hvordan jeg skal angripe dette? Det gav jo helt feil info for å få meg til å bestille løsning?
Noen andre opplevd dette med dem?

Også om noen vet om nettbutikk løsning som tilbyr det jeg er på jakt etter? Litt lignende stock salg av bilder, med enkel kjøp knapp og last ned utvalgt fil? (Der du alltid får tilgang til filen etter kjøp, på nettbutikk siden).
 
Topp