Jeg går med tanker om å lage et websted ala https://tjenestetorget.no/. Leverandører betaler en månedlig avgift for å kunne gi tilbud på anbud fra kunder. Jeg vil evt. kun lage for en spesiell bransje (en bransje som jeg er kjent med).
Slik fungerer disse sidene (dette trenger jeg, med andre ord):
1. Kunden registrerer seg og kan legge ut jobben sin på anbud ved bruk av et skjema.
2. Bedriften registrerer seg og får tilgang til alle kundenes anbud.
3. Bedriften kan herifra sende tilbud til kunden. Tilbudet dukker opp på kundens side når han logger seg inn. (Og seff. e-postvarsel).
4. Kunden velger det beste tilbudet og sletter oppdraget sitt fra databasen.
Gratis for kundene. Bedriftene betaler en mnd sum for å kunne gi ubegrenset ant. tilbud. Trenger ikke betalingsløsning på nettet, sender faktura.
Hva vil det koste å få laget en slik plattform som tjenestetorget og liknende anbudssider som mittoppdrag.no har? Det vil selvsagt bli mindre omfattende, men prinsippet skal være det samme.
Noen andre tanker vedrørende dette prosjektet? Rent forretningsmessig..
Slik fungerer disse sidene (dette trenger jeg, med andre ord):
1. Kunden registrerer seg og kan legge ut jobben sin på anbud ved bruk av et skjema.
2. Bedriften registrerer seg og får tilgang til alle kundenes anbud.
3. Bedriften kan herifra sende tilbud til kunden. Tilbudet dukker opp på kundens side når han logger seg inn. (Og seff. e-postvarsel).
4. Kunden velger det beste tilbudet og sletter oppdraget sitt fra databasen.
Gratis for kundene. Bedriftene betaler en mnd sum for å kunne gi ubegrenset ant. tilbud. Trenger ikke betalingsløsning på nettet, sender faktura.
Hva vil det koste å få laget en slik plattform som tjenestetorget og liknende anbudssider som mittoppdrag.no har? Det vil selvsagt bli mindre omfattende, men prinsippet skal være det samme.
Noen andre tanker vedrørende dette prosjektet? Rent forretningsmessig..