Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva konverterer best hos folk flest?

Hei Tonny,

Takk for innlegget :)

Bokklubben(e) er et godt valgt. Mye på grunn av tilbudet '1000 kroner gavekort' eller '3 bøker gratis*' og fordi bøker generelt er noe mange leser.

Aviskampanjer som Aftenposten, DN, Finansavisen, Klassekampen er fungerer ofte fint på generelle sider.

Jeg vender tilbake når jeg kommer over mere.
 

spikre

peterhamre.no
Hva med å bruke tekstannonsene fra Bokklubben i steden for bannere? Gjør "annonsen" til nærmest en del av teksten.

isch..: "Mens du venter på at bollene hever, kan du lese ei bok. Tom for uleste bøker? Sjekk ut Bokklubben hvor du får et gavekort på 1000,- bare for å registrere deg. Det er ingen kjøpsforpliktelser!"

Forøvrig må du da kunne finne noen svært relevante annonser å plassere i kategorien "lavkarbo"!?
 

spikre

peterhamre.no
Kode:
if $kategori == lavkarbo) $annonse = "bla bla $blislank";
else $annonse = "Mens du venter på $overskrift, kan du lese ei bok. Tom for uleste bøker? Sjekk ut Bokklubben hvor du får et gavekort på 1000,- bare for å registrere deg. Det er ingen kjøpsforpliktelser!";

echo $annonse
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
<vas>
Når døgnet får 30 timer får alle 30 timer og er det fremdeles lik... *MIN* dag skal ha 30 timer, dere andre får nøye dere med kun 24 ;)
</vas>

Det sagt så tar det jo like mye tid å lage en slik funksjon med en popup (div-sak).. og i popup'en kan du igjen vise en annonse? Når man først klikker på annonsen skulle man vel være interessert i å klikke videre?
Spesielt med din side så har du en nisje der folk tar med laptoppen på kjøkkenet, og derfor er på nettsiden en god stund (har du statistikk på dette forresten?).
 
Andre forslag til 'generelle' sider:

InkClub - Blekkpatron eller Fotopapir for 0,-
Inkmann.no - Printerblekk til lave priser
For Better Days - Fornybar strøm til innkjøpspris
 
Topp