Har en liten (personlig) nettside om psykiatri og psykisk helse. Har lyst til å jobbe videre med den og utvikle den men vet bare ikke helt hva jeg skal fylle den med. Noen tips? Takk. Du kan se siden her : AkuttPost.no - Et evig hjem for noen.
Det er en fin side. Jeg kan tenke meg at mennesker med problemer er interessert i å lese om hvordan andre mennesker med problemer har kommet seg ut av problemene.
Slagordet "Et evig hjem for noen" er en fallitterklæring syns jeg.
Hva med en avdeling hvor det blir fokusert på at alle mennesker har en egen styrke til å klare seg i motvind? For det har de jo, noen vet det bare ikke.
Takk for melding. Jeg skal se om jeg kan forandre på den pesimistiske tittelen men fordi jeg selv har vært innlagt og sett noen langtidspasienter føler jeg at selv pessimistisk så er det ordtegnet realistisk. Viktig med pisitivitet og derimot så skal prøve på det .. Tok siden ned for korrigeringer. Takk for reply.
Jo da, men uten å gå for langt inn i filosofiske betrakninger her så dømmer man noen når man sier "Et evig hjem for noen". Man dømmer de som føler seg truffet. Og hvem er vel vi til å dømme andre?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.