Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Bjørn

Domenespekulant
Selv har jeg søkt etter endel .net-domener de siste dagene. Det er klart enklere og finne halvbra/bra .net enn .com. Hadde lyst på et enkelt 4 bokstavers og etter å ha gjennomgått endel navn, fant jeg et som kan uttales: SJOV.NET.

Var det eneste .net på 4 bokstaver jeg fant som kan uttales, så begynner å bli dårlig med de også. Sjov er dansk ord og betyr vel "moro", så det var litt "moro" ;-) Planen er å holde det noen år, da jeg regner med at 4 bokstavers .net også vil øke i pris... hvis jeg ikke får et bra bud via Sedo før den tid da.

Hva med deg?

Hva er siste domenenavn du kjøpte og hva er grunnen til nettopp at du kjøpte det?
 

picxx

Well-Known Member
sizzler.no - tenkte å starte franchise.
 

PIP

Medlem
Siste domene jeg kjøpte er strengt hemmelig! ;) Men det siste som havnet inn på .no.listen min er Yap.no - Grunnen til at jeg kjøpte det er at Yap er en øy i Mikronesia og at jeg derfor så en mulighet til å gjøre noe ut av domenet. Alternativtet er å selge det på et tidspunkt. Yap i google gir 221 000 000 resultater, så noen muligheter er det.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kjøpte filmi.no fordi jeg ikke tenkte på at jeg egentlig vil lage en nynorsk film som ikke funker på nynorsk og som derfor skal hete filmido.no.
 
De siste var fiskeslag.com og ferieiegypt.com. Skulle satse litt på "sydenreiser i vinterhalvåret", men et par uker etter at egypt-domenet var kjøpt i januar, så ble jo situasjonen i Egypt noe helt annet enn turister setter pris på. Det positive med saken er at det er et statisk nettsted som jeg ikke trenger å bruke tid på, og det går heller ikke med tap. Får tenke langsiktig. Kommer ikke til å kjøpe flere domener på ganske lenge (tror jeg) da jeg har en tendens til å ikke utnytte dem jeg allerede har før jeg hopper på et nytt prosjekt.
 
J

Jiberish

Guest
Registrerte skibua.no for et par dager siden, får se hva det blir til.
 
Topp