Hva er clickbank?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Om navnet til clickbank er feil her, endre den. Jeg tenkte tittelen her kan være nyttig for mange.

Jeg har forstått at Clickbank er et stort affiliatenettverk. Stemmer det? Hva er det som er forkjell på Clickbank og f.eks norkse nettverk som Tradedoubler og Euroads? Jeg har ikke registrert meg der. Om noen har en affiliatelenke bruker jeg den gjerne, men kun dersom det er noe nyttig informasjon sammen med den.

i-net

WF 09
Clickbank er hovedsakelig et meget stort nettverk med tusenvis av produkter, der den største forskjellen fra norske nettverk er at det bare er digitale produkter som selges. Med digital produkter er e-bøker eller software det beste eksempel.
En fordel med clickbank er at man ofte kan tjene 75% provisjon :)

Bare å registrere seg det Atle og prøve det ut. ;)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Intressant. Bare engelsk altså. Betyr det at også landingsider og slikt som vi kan lage for produktene må være på engelsk, eller kan vi lage dem på norsk dersom vi mener at nordmenn kan ha nytte av produktet vi lager landingside for?

Jeg skal ta og registrere meg en konto og sjekke litt ut hos dem. Takk for svarene deres. :)

Sindre

Medlem
Det må være enten på engelsk eller et par andre godkjente språk jeg ikke husker i farten, men ikke norsk dessverre. Dette er fordi de skal kunne gå gjennom siden og "godkjenne" den. Sjekke at innholdet er av kvalitet osv.

En kompis og jeg tenkte å prøve å se om de gikk med på et norsk produkt dersom vi rett og slett oversatte produktet ved hjelp av Google Translator. Da får de jo et innblikk i hva det dreier seg om og hvorvidt det er snakk om god kvalitet.

Selv tviler jeg, men det er jo lov å prøve. De har et veldig greit opplegg når det gjelder betalingsløsning og affiliateprogram. Det hadde gjort jobben relativt enkel for oss. Nesten alt annet medfører mye mer stress.

Topp