Hva er best? Elance eller RentACoder?

Gomlers

Member
Eller andre "Jeg-gjør-jobben-for-deg-hvis-jeg-vinner-auksjonen-sider".. noen som har noen erfaringer?

Gjelder et middels prosjekt. Ca. 15.000,- NOK (i indisk valuta da) ;) ser jeg for meg..

Gomlers

Member
Det er et kjempeprosjekt i Inda bare for å ha sagt det. Betaler du 15000 i Norge så får du det for 1500 i India. Betaler du 15000 i India er det et prosjekt som ville kostet 150000 i Norge.
Jeg har brukt rentacoder med hell, to ganger.

Noen spesielle brukernavn du har merket deg?
Gjelder php/mysql med intergrering av paypal/visa

picxx

WF 09
Tror muligens jeg må bli bedre i gresk først - men takk uansett :)

Om du trykker på det engelske flagget øverst til høyre vil du få selve siden på engelsk. Det er en masse prosjekt der på engelsk, og det burde heller ikke være noe problem med registrering.

Gomlers

Member
Om du trykker på det engelske flagget øverst til høyre vil du få selve siden på engelsk. Det er en masse prosjekt der på engelsk, og det burde heller ikke være noe problem med registrering.

Ahh... sånn går det når du er blind mellom 17.30 og 18.00.
Bedre nå ja :)

Tonny Kluften

Administrator
Noen spesielle brukernavn du har merket deg?
Gjelder php/mysql med intergrering av paypal/visa

Nei, det har jeg ikke, men jeg har en superamerikaner som jobber for meg. tmeyer@daytonwebmedia.com, driver Dayton Website Design.
Jeg ville ha sendt ham den jobbeskrivelsen du kommer til å legge ut på evt. rentacoder. Kan ikke garantere at han kan akkurat det du ser etter, men hvis han gjør det så har du en dedikert person der som jobber rimelig og ikke gir seg før du er fornøyd.

Gomlers

Member
drupalkoder? Hva exactly har han laget for deg? Eller bedre formulert: Hva exactly kan en drupalkoder gjøre? Men send meg gjerne en PM du..

Sist redigert:
Topp