Hva betyr de forkjellige felter i "Detaljert rapport kontobalanse" hos Tradedoubler?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hos Tradedoubler finner vi følgende felter dersom vi skal sjekke status på kroner som vi har tjent hos dem.

- Transaksjoner med status "på vent"
- Transaksjoner med status 'Under behandling'
- I betalingsperiode, men ubetalt av kunde
- Forhåndsbetalte transaksjoner
- Transaksjoner ennå ikke fakturert til klienter

Hva betyr disse forkjellige feltene? Da spesielt sistnevnte. Var en en klient? Er det meg eller annonsør?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Så egentlig finnes det overhodet ingen detaljert statistikk hos Tradedoubler som forteller utbealinger som vi faktisk VET at kommer ved neste utbetaling. Dette er jo råttent, og meget dårlig statistikk. Hva mener dere andre om det? Syns dere ikke at dere burde ha en statistikk som forteller hvor mye dere faktisk har utestående, og som står klart for utbetaling ?

Jeg må si årsak til at jeg starter tråden er mest fordi at Tradedoubler sitt system forteller meg at de mest usansynlige annonsører ikke gjør opp for seg i statistikken, da som Spreadshirt og Tele2.

Sist redigert:

webpiken

Medlem
Eh, joda, det står jo på siden «Detaljert kontobalanse».

Under feltet «Transaksjoner som skal betales i neste utbetaling:» ramses det opp hva som kan utbetales fra hvilke annonsører.

Om denne summen er over utbetalingsgrensen ved utbetalingsdato, så vil det utbetales.

Hvis du er under grensen, vil det stå en setning om dette med rød skrift.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Denne har aldri blitt oppdatert hos meg før etter utbetaling har funnet sted, og jeg har da altså ikke kunnet se om jeg har nådd utbetalingsgrensen får etter utbetalingsdato. Er det noe feil hos meg da?

webpiken

Medlem
Det må det kanskje være da, for den skal oppdateres etterhvert som annonsørene betaler fakturaene. Det har ihvertfall alltid skjedd for meg.

Er du sikker på at du ser rett sted?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det må det kanskje være da, for den skal oppdateres etterhvert som annonsørene betaler fakturaene. Det har ihvertfall alltid skjedd for meg.

Er du sikker på at du ser rett sted?

Mhm. Jeg er faktisk sikker. Det er dette feltet som befinner seg under alle disse som jeg nevnte over, ikke sant? Jeg har faktisk alltid forventet og se noen oppdateringer her i dette feltet, men desverre har jeg har alltid måtte vente til en utbetalingsdao for oppdateringer her.

Dersom jeg ikke har nådd utbetalingsrensa på utbetalingsdato oppdaterer dette feltet seg på debbe datoen, og dersom jeg har nådd grensa har jeg fått mitt lille billag under utbetalinger.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det høres jo snodig ut. Du får sette Mats på saken :)

Får nok gjøre det dersom det skulle bry meg mer i fremtiden. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye akkurat nå, da jeg har kuttet ut alt av annonser fra Tradedoubler, og ikke tror jeg vil begynne og bruke dem aktivt den dagen da jeg er verdens største og mest populære webmaster heller. - Såpass har dem gjort seg fortjent til med tanke på dårlig kommunikasjon til oss affiliates.

Tonny Kluften

Administrator
Såpass har dem gjort seg fortjent til med tanke på dårlig kommunikasjon til oss affiliates.

Skjønner hvorfor du spør her istedenfor å sende mail til TD-support. De få supportmailene jeg har sendt til TD har hatt enestående lang svartid, hvis jeg har fått svar i det hele tatt. For å være ærlig så fatter jeg ikke at det går an å drive slik. Jeg har også flere ganger skiftet annonser til Euroads pga treg support hos TD.

Topp