Ikke så lett å kommentere, jeg blir bare trist, godt at du har skjønt at vi alle er perfekte som vi er
Men du kan ha lysere font så det blir litt lettere å lese.
Dette er en sterk blogg om et liv som ikke kan forklares. Jeg syntes selv oppveksten min var vanskelig og klarte til slutt å komme meg ut i en leilighet, og bo alene. Jeg skriver derfor en personlig blogg om hva jeg gjør for tiden, sånn at livet blir litt lettere.
Jeg har mørkegrå front på bloggen min, sånn at det blir lettere å lese, enn hvis fronten hadde vært hvit eller svart.
Bildet øverst med maskene er et godt valg. Overskriften selv er en smule vanskelig å lese. Ellers er teksten det viktigste.
Det tar ca. 10 sek før du har fanget min oppmerksomhet. Jeg har ikke så mye lyst å kommentere enkelt-innleggene, men lurer på hvordan jeg kan formidle alle disse gode folkene som jeg kjenner som du kunne snakke med (call2action som det heter i andre sammenheng).
Men om det egentlig er vits avhenger vel av hvor gammel du er og hvor mye du fikk jobbet med dette allerede (inntrykket er at du er rundt 25?).
Hvis det ikke er mulig å endre layouten på profilen din ville jeg forsøkt å opprette en egen side om det (men jeg vet ikke så mye om mulighetene på blogspot).
Det er enkelt å bytte design på Blogspot. Flere fargerike, grå og svart kan velges i flere varianter. Har selv en grå bakgrunn på bloggen, med Blogspot
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.