Hotell på Gardermoen

Frode

Medlem
Hei.

Lenge siden jeg var i norge, og lurer på noen kan fortelle meg hvilke av hotellene som ligger i gåavstand eller veldig nærme flyplassen?

sta

Medlem
Vet at sas-hotellet ligger ved terminalen, men er det andre som ligger like sentralt?

Nå er det en god stund siden SAS solgte Radisson-kjeden, men ok :). Det er bare Radisson Blu som ligger i gåavstand fra terminalen. De fleste hotellene rundt Gardermoen tilbyr shuttle frem og tilbake til flyplassen så det går stort set greit. Jeg foretrekker vanligvis Gardermoen Airport Hotel - rimelig og bra, men knøttsmå rom og litt kjipt at de tar 50kr. hver vei for shuttelen.

picxx

WF 09
Sist jeg tok inn på hotell i oslo brukte jeg hotell fønix, med deling av dass og greier.
Mulig jeg begynner å bli gammal.. :D

Frode

Medlem
Nå er det en god stund siden SAS solgte Radisson-kjeden, men ok :). Det er bare Radisson Blu som ligger i gåavstand fra terminalen. De fleste hotellene rundt Gardermoen tilbyr shuttle frem og tilbake til flyplassen så det går stort set greit. Jeg foretrekker vanligvis Gardermoen Airport Hotel - rimelig og bra, men knøttsmå rom og litt kjipt at de tar 50kr. hver vei for shuttelen.

Ok, takk for hjelpen! Er bare for 8 timer så halv pris av Radisson!!! blir bra det :D Har de shuttle rundt midnatt forresten?

Topp