Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hostingfirma med mail.

i-link

Medlem
Hei.

Har brukt Servetheworld i ganske mange år nå. Synes webdelen de har og supporten er bra.
Det eneste som jeg ikke er fornøyd med er mailsystemet de har. For det første så endres webmailen min flere ganger i måneden, jeg vet aldri hvordan mailen min ser ut når jeg må sjekke den via browseren. For det andre har både jeg og kunder av meg opplevd at mailer rett og slett ikke har kommet fram, bare blitt borte uten noen form for feilmeldinger til sender.

Så det jeg lurer på er om noen har noen tips til hvor jeg kan få hostet mailen min. Gjerne med exchange.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Gmail tilbyr vel hosting for firmaeposter? Dem har jo et flott webinterface, samtidig som dem støtter pop3.

På det norske markedet har jeg ikke så god erfaring, men har hørt mye positivt om Webhuset. Dem har også et veldig flott webinterface, med massevis av gode funksjoner.
 

i-link

Medlem
Takker.

Takker for tips. Har sett på både gmail og Webhuset. Webhuset så jo veldig lovende ut, med gode priser.

Tror kanskje jeg kan bruke IMAP i stedet for Exchange. Har behov for å ha tilgang til mailene mine flere plasser samtidig.
 
Topp