Hostgator - wp - atahualpa theme

Frodem

Medlem
Heisann

Hvis du som jeg har prøvd å bruke atahualpa theme med wp på hostgator, så vil du kanskje oppdage att det ikke skjer noe, etter att du har forandret ting i atahualpa temaet?

Det er pga hostgator automatisk bruker WP Super Cache plugin som aktivert når du begynner med kontoen - fantastico.

Deaktiver den, så ser du når du gjør endringer på siden :) Kan startes igjen etterpå, når du er fornøyd med siden

Frode

Travellingman

Nettgrunder
Heisann

Hvis du som jeg har prøvd å bruke atahualpa theme med wp på hostgator, så vil du kanskje oppdage att det ikke skjer noe, etter att du har forandret ting i atahualpa temaet?

Det er pga hostgator automatisk bruker WP Super Cache plugin som aktivert når du begynner med kontoen - fantastico.

Deaktiver den, så ser du når du gjør endringer på siden :) Kan startes igjen etterpå, når du er fornøyd med siden

Frode

Har blitt lurt noen ganger av denne plugin jeg også men det er en innstilling der som gjør att den ikke er aktivert når du er innlogget som admin/bruker på siden.

Tonny Kluften

Administrator
Ja, at den pluginen automatisk er på er ikke bra. Jeg så det på en ny konto her om dagen, det er noe de har begynt med nå nylig. På den positive siden er det jo et godt tegn at Hostgator sørger for at sider laster fortere selv om det nok er for å lette presset på egne servere de gjør det.

Sist redigert:

picxx

WF 09
Ja, at den pluginen automatisk er på er ikke bra. Jeg så det på en ny konto her om dagen, det er noe de har begynnt med nå nylig. På den positive siden er det jo et godt tegn at Hostgator sørger for at sider laster fortere selv om det nok er for å lette presset på egne servere de gjør det.

Da er det bare å håpe på at en smarting som har satt opp 3.0 med nettverk ikke plutselig innser at han vil slå denne av etter å ha opprettet 2000 splogger ligger på samme server som deg :D

Topp