Hjemmesiden min

Dag Frogner

Supermedlem
Ikke kjempefan av fargene.
Bildene er strukket.
Menyen er liten og vanskelig å se.

Ellers skjønner jeg ikke helt greia her. Du har vært på TV et par ganger, men hva nøyaktig er det man skal booke deg til? Holder du foredrag? Stand-up?

Det ser veldig rart ut at man kan kontakte manageren din, når det ikke står noe som helst om deg, eller hva man skal booke deg for. Og det du kaller "tidligere jobber" er vel strengt tatt tv-programmer du har vært med på og ikke jobber du har utført?

TorsteinO

Art Director & grunder
Et lite spørsmål, litt off topic, menmen.

Sånn som du fremstilte dette til å begynne med oppfatta jeg det som at du hadde vært en av programlederne i dette oppgrader-greiene (har aldri sett det og har derfor ikke fjerneste anelse). Men ... er greia egentlig bare at du er en av de som var med i en episode? og bortsett fra det har du blitt intervjua en gang i lokaltv om bloggen din?

Tony J

Alle skal få
Siden din så ikke helt ferdig ut, men det vet du vel. Du mangler vel kanskje å legge inn bloggen din her , eller? Var også artig å se deg igjen på Oppgrader, stå på gutt:)

adeneo

Medlem
Var vel ikke akkurat mine favorittfarger uten at det har noen betydning, det er din nettside så du står fritt til å velge det du liker.
Det er nå i hvert fall enkelt og ryddig og en grei måte å få seg en enkel nettside på, greit kontaktskjema, men som Dag lurer jeg litt på hva du skal bookes til? Kanskje litt kort om hva du ønsker å gjøre og hva du kan tilby osv. hadde vært greit.

Du ser også litt rar ut på bildene, så du bør nok se om du kan få skalert de litt så de passer bedre i størrelsen.

Ellers er min mening at dersom du ønsker TV 'gigs' eller lignende, så er utdannelse lite viktig, og med mindre du har en særdeles imponerende utdannelse som er relevant, noe jeg regner med du ikke har ettersom den delen av nettsiden er tom, så dropp den delen helt, og det du kaller jobber er vel strengt talt ikke det, og fremstår heller ikke som jobber for de fleste, så jeg ville kanskje kalle det 'erfaringer', og skrive litt om din erfaring med TV arbeid, og jeg ser ingenting i veien med å smøre på litt godt, da det er vanlig i den bransjen, og skryte av all 'on screen' erfaringen du har osv.

Og ærlig talt, ungdommen i dag, bilde med lue på topplokket på forsiden! Det er mulig det er jeg som er gammeldags, selv om jeg ikke er særlig gammel (syns jeg selv), men det fremstår etter min mening mer seriøst med bilder uten luer.

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Jeg syns det er veldig bra at du står på som du gjør, fortsett med det.
Kanskje fint om du klarer å lande på en hjemmeside snart som har både blogg og undersider med info.
Hva med andres nettsider du selv syns er fine. Kan du ikke først og fremst prøve å lage noe som ligner på det? Og så sette ditt eget preg på det etter hvert?

Topp