Hei hjelp meg litt her.

Hei nå har seg slik at Vil bare teste noe annet enn Wordpress.org som kjører på nå:) så har Jeg lyst og teste ut noe som heter posterous.com enn type tumblr opplegg:) så lurte Jeg på det var mulighet uten og ødelegge hele wordpress installsjonen som ligger på ett webhotell hos host1.no fordi ønsker midertidelig og sende videre begge domene til min posterous.com blogg finnes det noen Wordpress plugins som gjør det eks. ? det hadde i grunn vært det letteste det andre domene er det ikke noe krise med fordi det er bare sendt videre til enn annen side uansett:)

å, Please har tenkt meg om har lyst til dette for enn periode så ikke si "slik" at det burde du ikke osv. bare kom med enn liten Hjelpe Guide:)

picxx

WF 09
Hvis jeg har skjønt dette riktig kan du vel også enkelt legge en .htaccess i rota på bloggen din hos host1, i tilfelle du vil fjerne redirecten og "åpne" for den bloggen igjen.

Bjørnar

Gründer
301 er permanent, 302 er "midlertidig".

no worries:
"it also returns a REDIRECT (302) status code to the browser unless the 201 or a 3xx status code has already been set. "

så altså, koden over, skal gi 302 midlertidig, noe jeg oppfatter er trådstarters ønske.

Bjørnar

Gründer
<?php
// Permanent redirection
header("HTTP/1.1 301 Moved Permanently");
header("Location: http://www.somacon.com/");
exit();
?>

Se så. Samme prosedyre som over.

Topp