Hater registrering!

zapotek

Medlem
:eek:

Dette er en skikkelig snakk og svada post fra meg, men kategorien heter jo det så jeg har vel lov da..

Jeg hater, hater, jeg gjentar hater å registrere med på forskjellige nettsider for å laste ned, poste, stemme etc. Skjønner at det er nødvendig for å unngå spam, men syns det er noe forbanna styr! Har flere ark fulle med passord og brukernavn, blir et endeløst rot. Skulle hatt et eget pluging i nettleseren som hadde registrert for meg og sendt et generert passord til mailen min.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har en egen mappe i thunderbird for å ta imot brukernavn og passord. Og på nettsteder som egentlig ikke er så viktig bruker jeg et enkelt passord jeg har brukt i årevis..

picxx

WF 09
roboform... trenger ikke noe mere avansert enn det ;)

Om du ikke liker roboform kan du også bruke en macroplugin for firefox som gjør samme jobben.

zapotek

Medlem
hehe det var kjappe svar. Lurt med samme brukernavn og passord, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før.

Ståle

Medlem
Som nevnt tidligere er Roboform genialt! Sparer meg for MYE arbeid. Et klikk for å generere et vanskelig passord, og et klikk for å fylle inn skjemaer. Brukernavn og passord blir så lagret, og neste gang du må logge inn trenger du kun å klikke en gang. :)

Har forøvrig skrevet en liten post om programmet her:
Roboform - Will make your life a lot easier | VikingBlogger.com

(ps; anbefaler også minnepennen.Dalagres alle innlogginger og passord på den, og du kan benytte den på forskjellige maskiner. Husk å sette et hovedpassord på den i tilfelle du mister den:)

Niclas

New Member
Minnepinne med roboform er tingen. Før det hadde jeg et par standard passord, men nå har jeg unike passord alle steder og innloggingsside, brukernavn og passord blir med meg hvorhen jeg går. Det blir ikke enklere.

Adrian

New Member
Minnepinne med roboform er tingen. Før det hadde jeg et par standard passord, men nå har jeg unike passord alle steder og innloggingsside, brukernavn og passord blir med meg hvorhen jeg går. Det blir ikke enklere.

Dette var jo som tatt ut ifra en TV-Shop reklame:)

Tror eg må laste ned dette programmet med en gang!

Topp