Har noen noen meninger om mine domener? Positive/Negative tanker?!

source

Medlem
Mygame.no / dealornodeal.no / finanskapital.no / netcloud.no / sjafør.no / russebukse.no

samt Ubuntuphone.no *.dk og *.us, norscale.no, scaleshop.dk og til slutt sparco.no & norwegiansound.no

glemte forresten videloan.us og amster.no men amster.no&norwegiansound.no har jeg for a bruke selv(om jeg ikke faar et velig bra tilbud da)

Hva synes dere om domene mine? Har fler, men dette er de jeg synes er de gode, har provd og posten i andres trader for a fa noe meninger om disse domenene uten lykke sa da laget jeg en egen post!
Takk for svar! Setter pris pa en aerlig mening!

Noen som er interesserte i noen av domenene? Kan komme unna med et godt kupp her saa lenge det ikke er et av yndlingsdomenene!
Mener alle domenenavnene er supre og veldig godt egnet til det handler om! Kan ta imot bud pa alle eller et og et.

Santo

Active Member
Sjafør er en feilstavelse så det er ihvertfall ikke noe toppdomene som du skriver i signaturen din... Ordet skrives sjåfør.

Hadde domenet vært sjafor hadde jeg skjønt det, fordi da hadde det vel vært for å unngå æ, ø og å, men domenet ditt sjafør har jo ø, så jeg forstår ikke helt denne skrivemåten...

source

Medlem
Sjafør er en feilstavelse så det er ihvertfall ikke noe toppdomene som du skriver i signaturen din... Ordet skrives sjåfør.

Hadde domenet vært sjafor hadde jeg skjønt det, fordi da hadde det vel vært for å unngå æ, ø og å, men domenet ditt sjafør har jo ø, så jeg forstår ikke helt denne skrivemåten...

Har forsaavidt sjafor.no ogsaa, men at det skrives med aa hadde jeg helt glemt. Takk for tips :) Hva med de andre domenene da?https://www.webforumet.no/forum/images/smilies/redface.gif

source

Medlem
Har forsaavidt sjafor.no ogsaa, men at det skrives med aa hadde jeg helt glemt. Takk for tips :) Hva med de andre domenene da?https://www.webforumet.no/forum/images/smilies/redface.gif

har ogsaa

.NO domener:
Domainpark.no, Bitc.no, Dealers.no, Call123.no og YourDomain.no

Internasjonale:
Callone.us og Biiptv.us

Jeg kan ogsaa leie ut domener for en billig penge. Det vil si at jeg eier domene men omdirigerer trafikken til deres tjenere evnetuelt kun til deres domene.

Topp