Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har jeg nok innhold på forsiden?

Stoppet

Banned
Jeg holder på å sette opp en ny nettside. Den er innholdsmessig ikke ferdig enda, men jeg er litt i tvil om hvor mye jeg skal plassere på forsiden. Jeg ønsker ikke å overlesse den. Ønsker at den skal være lettlest og informativ.

Slik den fremstår nå, er det for mye, for lite eller passelig? Det kommer 3 kolonner i footeren i tillegg.

Noen som mener noe om dette?

Siden er: Verdens Viner
 

T SL

Active Member
Jeg ville:
- Plassert mer innhold på forsiden. Min filosofi er at forsiden skal gi en oversikt over "alle" tema du dekker, og derfra kan du drille ned til undersider/kategorier.

- siden det er en informasjonsbasert side (?) ville jeg valgt en litt mer magasinaktig forside. Den du har nå er fin, og passer bra til en bedrift, en side for et reisebyrå som tilbyr reiser til vindistrikt mm. -- men det er ikke det beste valget for en side som hovedsakelig tilbyr informasjon.


Det er min mening.
 

Stoppet

Banned
Hva slags font ville du valgt?
Kjedelig: fortell litt mer. Hvordan kjedelig?
 

Stoppet

Banned
Har du mulighet til å sette bakgrunn på teksten på forsiden?

Litt usikker på hva du mener. Vil du legge bakgrunn kun på tekster på linjene, tekstboks eller på hele siden?

Jeg kan endre fargen på hele bakgrunnen, og eventuelt lage boxed layout med egen farge på "boxen" og en annen på sidefeltene. Kan også enkelt endre fargen på header og footer.

Synes nok spesielt headeren bør ha en annen farge? Litt trist med grågrønt.
 
Topp