Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har fått en fin krets

Tulla

Medlem
Jeg var her for 2 år siden når siden min var ny. Nå har jeg hatt den i 2,5 år og tror det er mye trafikk. Cloudflare har telt 20k regular traffic fra 14 juni til 14 juli. Jeg har 1946 subscribers på wordpress med Bluehost. 50 nye på noen få dager.

Nå har jeg fått en mail fra web advertising online som har en kunde som vil ha reklamer på min nettside. Jeg har brukt Adsense så langt, men det er jo latterlig hvordan de reklamerer på min side, men jeg får jo ikke noe igjen for det. Jeg ville ikke ha klikket på annonser noe sted, så hvorfor skal noen andre gjøre det?

Hva slags pris system kan jeg håpe på, og pris? Dessuten hvordan gjøres dette?

site: Volvenom's Creations

Jeg har også lurt på å gå over til et mer responsive eller tilpassningsdyktig theme som kalles Canvas fra samme dealer som jeg har nå. Jeg må prøve å få denne bloggen til å tjene sine egne penger. Canvas er lettere å få til å fungere med plugins jeg allerede har ... tror jeg.

Tar også imot andre innspill med takk.
 

Tulla

Medlem
Jeg hadde jo ikke noe igjen for det da heller, så fikk jeg Cloudflare via bluehost. Jeg skjønner meg ikke så mye på dem heller, men jeg fikk jo ikke noe pæng fra Adsense. Når jeg fikk Cloudflare syntes jeg det ble litt rotete med all de pluginsa, også hadde jeg noen plugins funksjoner som jeg ikke fikk til å virke.

På et tidspunkt kasta jeg Analytics ut. Må jeg ha den for å få igjen fra Adsense ell?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Men syntes du ikke at det er greit å ha Analytics for å vite hvor mange som er innom nettsiden din da?

Jeg har tidligere solgt annonser på flere nettsider og det første spørsmålet jeg får er om jeg kan sende over en rapport fra Analytics slik at de kan se antall besøkende, hvor de kommer fra, hvor lenge de er innom etc...

Men nei, tror ikke du må ha den for å bruke Adsense.
 

Tulla

Medlem
Det er vel tall jeg kan få fra Cloudflare også tror jeg, det er litt av årsaken til at jeg kastet den ut, jeg har jo de samme talla fra Cloudflare. Det er mulig at Analytics har mer cred.

Har dere vært noe borti disse web advertising online? og kan jeg bruke dem i tillegg til Adsense?

Dette er fra Cloudflare for igår.

Cloudflare by Volvenom, on Flickr
 
Sist redigert:
Topp