Har du lyst til å kutte utslippene av CO2 og få litt markedsføring ut av det?

NordicIQ

Medlem
Dette har kanskje ikke den største interesse for folk her - men kan se hva folk sier :)

Siden jeg er dansk, og er i ferd med å opprette flere bedrifter opp her i Norge, har jeg blitt spurt om jeg ville hjelpe til å starte et miljøprosjekt opp her i Norge.
Dette er CO2 neutralt website - Forside - Som redusere CO2 ekvivalenter det som de registrerte nettsteder genererer i form av serverdrift og lignende.

Vi trenger å finne 20 nettsteder / selskaper som vil gå med på dette prosjektet. For å starte opp her i Norge.

Det som de første 20 selskapene vil få ut av det, vil være omtale i pressemeldinger som blir gjort i lanseringen.

Det vil bli linket til bedrifternes nettsteder fra 60 forskjellige domener som tilhører prosjektet - alle med PR4-pr6

Det er allerede 3500 involverte selskapene i prosjektet på verdensbasis, McDonalds, Toyota, Bauhaus, Zalando og GE Money Bank for å nevne noen.

Skriv en melding til meg på tommy@webmonkey.no hvis interessert.
Prisene for å være med er avhengig av antall sidevisninger per måned, fra 140kr/måned

zapotek

Medlem
Må da være nettsider av en voldsom størrelse (type Google / Facebook, hvor siden kjører på mange servere) før det er snakk om særlig til CO2-utslipp?

NordicIQ

Medlem
Betalingen vil ikke direkte redusere CO2-utslippene nettstedets.

Derimot, vil pengene bli brukt til CO2-reduserende tiltak - som installasjon av vindmøller, miljøprosjekter i Afrika og flere andre tiltak.

Prosjektet er direkte støttet av den danske regjeringen, Deloitte sikre at pengene går til de rette formål. De høyeste lønningene en ansatt i IngenCO2 mottaker er 350.000/året.

Kravene som skal oppfylles er at du tar med logo på nettsiden din, og oppdatere kontrakten din hvis du overstiger grensen du betaler for.

Topp