Gratis themes - no free lunch?

Jostein

Medlem
Hei!

Driver å surrer litt med å lage en enkel hjemmeside. Jeg har til nå brukt forskjellige gratis themes. Men problemet er at alle krever kjøp for å liksom få brukt finessene de har. Så føler vel gratis theme bare er en prøve,skal du lage en ok side må du kjøpe.

Finnes det noen enkle gratis themes som du kan anbefale? Jeg trenger ikke blog funksjonen, bare en logo, en slider og en footer. Veldig grovt.. Ganske enkelt!

Msites Ltd

Livsnyter
Hei!

Driver å surrer litt med å lage en enkel hjemmeside. Jeg har til nå brukt forskjellige gratis themes. Men problemet er at alle krever kjøp for å liksom få brukt finessene de har. Så føler vel gratis theme bare er en prøve,skal du lage en ok side må du kjøpe.

Finnes det noen enkle gratis themes som du kan anbefale? Jeg trenger ikke blog funksjonen, bare en logo, en slider og en footer. Veldig grovt.. Ganske enkelt!

Først og fremst, hvilke finesser er det du snakker om?

Og, hvis du mener det seriøst å drive med noe så er vel ikke noen dollars det som kommer til å vippe økonomien over ende ;-)

Det er masse gratis themes som er fullt ut brukbare til både det ene og det andre. Men, nå er det vel sjelden det følger med en logo med et theme.... Den må du nok designe selv eller få en frilanser til å designe for deg.

Jostein

Medlem
Takker for svar!

For å avklare dette med logo så mente jeg at jeg vil plassere min egen logo på siden...

Ellers så kan man sikkert bruke hvilket som helst theme om man er en racer på design, men for en noob så er liksom WP overkommelig. Spørsmålet var mer da ment delvis som tips til brukbare themes, og dels som en diskusjon rundt dette med gratis theme.

for meg virker dette litt som en free app, funker litt, men skal du hanoe mer koster dette. Da er det i mine øyne ikke gratis..

Men jeg har nå ordnet meg litt bistand og kjøpt et theme. Så da blir det kanskje en smashing side på meg også.. :)

Topp