Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis markedsføring

Hej gott folk.

Jag har en sida inom interiör och allt pekar uppåt, besökare och ranking på Google framförallt. Detta beror inte på att jag är ett geni utan jag har som hittat något som funkar bra för just min sida, rena unika artiklar och reportage i kategorin mitt vakre hjem och interiörbloggen. Jag har låtit några bedrifter skrivit minst 1000 ord artikel om sig själva i utbyte mot att de får vara på min sida givetvis, jag brukar som bonus promota dessa mot min rätt stora FB sida. Har sett att detta rankas väldigt gott hos Google så jag tänkte låta fler bedrifter få chansen. Här är senaste artikeln vilket vart klockren tycker jag, vad tycker ni? https://www.interiorbutikker.no/l/aword-design-store-i-oslo/

Jag skriver som på svenska vilket ni kanske har märkt, hur ska jag effektivast få de att lyssna på mig, via mail? Facebook? I princip alla bedrifter har jag kontaktat via fb när jag lade in deras sida på min hemsida. Men då var det en ja och nej fråga så inte så jobbigt, nu är det ju lite mer arbete bakom för de. Ska jag fortsätta skriva svenska när jag tar kontakt med företagen?

Nackdelen är väl att flera kan dra öronen åt sig så fort man nämner gratis, inget är gratis men i mitt fall handlar det om att de ska skapa en artikel. Ja vad har ni för synpunkter hur jag ska gå tillväga? De bedrifter jag har lagt in hitintills har jag spontant frågat på Facebook.
 
Topp