GRATIS dofollow link på 12 sider!

picxx

WF 09
Yup, du leste riktig. Jeg har kommet skikkelig i julestemning her (spiste joikakaker til middag og så reinsslakting i en gammel reprise av norge rundt) og har derfor lyst til å gi deg 12! do-follow linker gratis en hel måned for å få testet ut ett system litt.
Det eneste jeg vil ha i retur er en bitteliten link på nettsiden din.
Hvilken nettside bestemmer du, men jeg forbeholder meg retten til å ikke inngå en avtale hvis jeg blir presentert en side på en gratishost som ser ut som noe som er spyttet ut av kjeften på en dausjuk fole.

Vil du ha en skikkelig SEOboost, ta kontakt på PM.
Prisen for denne pakken i ettertid er på 300.-/mnd.

picxx

WF 09
Litt dårlig forklart over kanskje, men dette er ikke noe linkbytte hvor du får 12 innlinker en mnd. og jeg får en backlink en mnd.
Du får 12 innlinker en mnd. og jeg får en link på din side fast, "forever".
Tjenesten koster 300.- så det blir tilnærmet som om jeg skulle betalt deg 300.- for en liten link på din side.

Håper jeg fikk det frem litt klarere nå :)

Nutz

Med lem
Var det Heroin eller LSD i de Joikakakene? :)
Med andre ord så sier du at du gir bort en mulighet til å linke til deg, som du normalt tar 300 Kr. for?
-Det man kjøper er altså 12 linker fra deg i en mnd., pluss at man er forpliktet til å linke til deg for alltid.
Lurer på hvem som kjøper fra hvem her egentlig. :D

picxx

WF 09
Det er et annerledes tilbud.
Jeg kunne sagt at " vil du bytte linker så gå til Bytt linker med linkbytte.com " men det var ikke hensikten med tråden.
Kunne selvsagt også sagt at " jeg kjøper linker fra deg a 300.- " men det var heller ikke hensikten.
Ser man ingen verdi i dette lar man bare være å kontakte meg på pm. Enklere kan det neppe bli.

Nutz

Med lem
Beklager Picxx.. :)
Måtte bare erte litt..
Garantert noen som ser nytte av dette.

Topp