Gossiptalk.no (Selges)

SelgerDomene

New Member
2l9409g.png

Gossiptalk.no (Selges) Alt av inlegg skal selvføgelig slettes:) Ganske greit domene vis du liker sjangeren sladder kan brukes til alt innen sladder engetlig what ever you want ;) Bud mottas med takk jeg er åpen for alle priser men forventer selvføgelig seriøse bud & Greie priser!
Alt av Spørsmål vil bli svart på på min mail SkumpaJonas@gmail.com
alt av facebookside,logomatriale vil bli sendt over til nye eier!:)

Sist redigert av en moderator:

picxx

WF 09
1: hvorfor satset ikke du? vil du ikke tjene penger?
2: som reisende mann sier.. hvorfor skal innlegg slettes? selger du ikke disse md siden?
3: utifra mine meget begrensede erfaringer kan gossiptalk tjene rundt 1000 kroner mnd... rett meg gjerne om jeg tar feil ;)
4: pkt. 3 om du faktisk gidder aa gjoere noe med domenet.

SelgerDomene

New Member
Gossiptalk.no Til Pixx

Hei Jeg vil gjerne det vis jeg kan tjene såpass bra liksom men har prøvd men vil gjerne prøve igjen vis du ville gjerne dele rådene dine med meg da? :) Eventuelt om du vil hjelpe meg så jeg tjener såpass må jeg foresten opptatere ? går det ikke ann og ha bare linkside aktig? fordi er engetlig ganske lei og blogge på den :) Sendt deg enn melding også pixx vis du kunne svart:)

picxx

WF 09
:) Sendt deg enn melding også pixx vis du kunne svart:)

Jeg svarer, og har alltid svart alle forspoersler, enten det er spoersmaal eller support for noen av mine tjenester.
Har jeg ikke svart deg kan det komme av at url'en din er flagget som spam....noe som er ditt problem, ikke mitt.

Topp