Google Chrome for linux og mac..

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tenk så greit det egentlig ville være om bare Microsoft, Google og Apple kunne lagt alle tanker om nettlesere på hylla, og overlatt det hele til Mozilla. Om det hadde skjedd tror jeg faktisk jeg hadde gått i graven av sjokk altså.

Sånn ellers? Vel. Kondolerer til dere maccere og linuxere. Men sånn egentlig? Hvorfor krangler mange av dere som ikke bruker Windows på at utvalget av programvare er dårlig? Det har jo vært deres eget valg og bruke det som dere bruker. Akkurat den der har jeg aldri helt klart og få inn i toppen...

Helge

Profesjonell Googlesøker
Prøvte ut chrome litt, men falt ikke i smak.

Safari er alt jeg trenger, enkel og grei og gir meg det jeg trenger ;)

Atle: jeg bruker Mac, har aldri nevnt at utvalget av programvare er dårlig jeg. Tvert imot faktisk, jeg finner akkuratt det jeg trenger, og etter at jeg gikk over til OS X så har jeg faktisk vært mye flinkere til å betale for programmer jeg trenger ;)

Sjefskoder

Sjefskoder
Nå har vel aldrig jeg klaget over programvare eller "tilbud" til Linux..
Byttet fra windows til Linuxda Windows ME kom og har aldrig angrett et enete sekund :)

Men, det jeg ikke liker er at vi skal få flere nettlesere å forholde oss til, når vi koder..
Ikke nok med alle de ubrukelige versjonene av Explorer og alt anna fasansfull dritt liksom :p

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Neinei, jeg sa aldri at du hadde klaget, Sjef. Det var mer et generelt spørsmål jeg følge passet litt inn.

hansvh

Medlem
Jeg hiver meg inn i rekken av ikke-Windows-brukere som aldri har klaget over mangel på programvare. Jeg opplevde Chrome som utrolig rask, både til å starte og til å rendre. Jeg har ikke testet på noen JS-tunge sider, men er meget imponert så langt.

Fredrik

Medlem
Spiller vel egentlig ikke så stor rolle om Chrome kommer til mac eller ikke. De som sitter på mac er jo brukere med lav datakunnskap og derfor kjøper de mac fordi det er et mindre avansert OS som er enklere. For slike brukere passer ikke Chrome fordi det er ekstremt raskt og generelt bedre enn alle andre konkurrenter.

For oss som derimot stiller høye krav til funksjoner samt hastighet så vil selvfølgelig Chrome og windows være tingen.

Jeg har forøvrig nesten gått helt vekk fra FF fordi det er blitt så usannsynlig tregt.

Helge

Profesjonell Googlesøker
HeltSikker: hahaha. Så du mener at jeg (og stort sett alle mine venner) har lav datakunnskap ?

(håper du er sarkastisk her nå:p )

Helge

Profesjonell Googlesøker
HeltSikker: jeg liker ikke iPhone selv. Jeg har SKIKKELIG telefon (Nokia E72 <3) :p

Men laptopene til Apple er gode og stabile og varer mye lenger en pcer gjør. Operativsystemet OS X er også helt fantastisk i forhold til XP/Vista/7.

Du kan ikke si at MacBook Pro'en min er mindre verdig en vanlige laptoper.
Jeg selger pcer selv, og ser hvor mye problemer det er med pcer iforhold til hva jeg har med MBP.

Topp