Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Analytics - Hendelser / Event

ronorio

Active Member
Jeg har en nettside hvor jeg har satt opp Google Tag Manager til å spore forskjellige hendelser (event tracking) som bruk av kontaktskjema, nyhetsbrev og utgående lenker.

Har testet det mange ganger og ser at hendelser blir registrert i sanntid under Google Analytics > Sanntid > Hendelser. Dette virker altså som det skal.

Utfordringen jeg har er å finne statistikk over disse hendelsene i ettertid. Jeg kan se dem i sanntid (og inntil 30 minutter i ettertid via SANNTID -menyen), men kan ikke finne de igjen etter det.

Er det en Google Analytics ekspert her som kan fortelle meg om disse dataene er mulig å finne noe sted etter de har forsvunnet fra Sanntid > Hendelser?
 
Sist redigert:

Morph

Svart belte i snoking
Veldig sen respons, men prøver meg på et svar. For meg høres det ut som at det kun er event tracking som er satt opp? Jeg foreslår at du setter opp goals basert på events. Ved hver event trigger vil det også trigges et goal som du kan se i alle trafikkstatistikker i Google Analytics.

Evt kan du få noen som er dyktige på Google Data Studio til å lage gode rapporter. Disse kan vel kobles direkte til events om jeg ikke tar helt feil (men her er jeg på tønn, tønn is..).
 
Topp