Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gode norske domenehistorier søkes!

Bjørn

Domenespekulant
Ønsker du å dele en god domenehistorie med andre interesserte? Ikke så vanskelig å finne artikler om domenespekulanter som har gjort det godt på .com-domener, men det finnes jo eksempler på dette i Norge også. Har du domener som levebrød, eller gjør det generelt bra som domenespekulant, eller har du solgt et domene med bra fortjeneste eller har du en annen god historie? Hvis noen vil komme med sin historie, er det stor sjanse for at jeg vil legge den ut på DomeneBloggen.no :: Hvordan bli rik pÃ¥ domener? Nyheter, tips, fakta og hemmeligheter om domener!
 

Bjørn

Domenespekulant
Beklager sterkt hvis innlegget bryter retningslinjene. Var ikke meningen. Kan det evn. flyttes til "tilbakemeldinger". Hvis ikke, får du heller slette det.
 

tulling99

Medlem
Beklager sterkt hvis innlegget bryter retningslinjene. Var ikke meningen. Kan det evn. flyttes til "tilbakemeldinger". Hvis ikke, får du heller slette det.

Da jeg var 17-18 drev jeg noen websider. Tjente noen småpenger på å selge reklame for art.com, men såvidt det dekket mitt dyre webhotell. Jeg gikk etterhvert lei av å drive med websider og lot domenene en etter en expire. Plutselig fikk jeg en mail fra en fyr som lurte på om jeg var interessert i å selge "madwheels.com"-domenet. Dette hadde heldigvis ikke expiret ennå, så jeg var rask med å betale $15 for å fornye det for enda et år. Etter noen uker endte det med at jeg solgte domenet til en helt annen for kroner 25'000. Ikke verst for et domene jeg bare ville la gå ut på dato.

PS. Det kan nevnes at domenet hadde rundt 20 linker fra DMOZ.org, og sikkert en vanvittig pagerank. Det var en bilside med rundt 1500-2000 unike om dagen.

Mvh,

Eirik
Jusped.no
 
Topp