God jul!

Hva spiser du på julaften?

• Pinnekjøtt

Stemmer: 8 28,6%
  • Svineribbe

Stemmer: 14 50,0%
  • Grandiosa

Stemmer: 1 3,6%
  • Annet

Stemmer: 5 17,9%

• Totalt antall stemmer
    28

Erlend

Medlem
God dag alle medlemmer av webforumet, jeg vil ønske alle en god jul :)

Jeg nyter juleferien, og gleder meg som en liten unge til første juledag. Da skal jeg nemlig til varmere strøk. Jeg tar turen til Gran Canaria, nærmere bestemt Puerto Rico. Det blir en konge jul for min del. Hva med dere, noen spesielle planer?

Helge

Profesjonell Googlesøker
God jul :D

Jeg trekker meg tilbake fra alt og skal inn til mine foreldre for å være der der å feire jul, fra idag til søndag :D... Så er det jobb igjen, og så endelig nyttår... Tiden går ALT for fort :S

Og seff, på julaften så er det ribbe som gjelder <3 <3 <3 naaaam nam...

God Jul til alle :)

Ribbe julaften og første dag, lutefisk andredag og kalkun tredje dag - gleder meg spesielt til lutefisk... Blir nok litt jobbing i romjula, men ellers blir det rolig til over nyttår. Julefølelsen har ikke helt satt inn ennå, men det blir i alle fall hvit jul.

gjedda63

Medlem
God Jul til dere alle. Svineribbe med sprø svor er det som gjelder.namnam. Eller blir det jul med svigers og mine litt senere. Skal bli godt å slaffe av med tante pose og askepott.

Keanu

Geek
God jul til alle. :)

Blir vel svineribbe i morgen ser det ut til, siden det ble risengrynsgrøt i dag. Lutefisk var det på søndag, og det smakte like mye vaskesvamp som for ti år siden, så det er jeg heldigvis ferdig med.

picxx

WF 09
God Jul til alle.
Selvsagt er det ribbe på julaften :)

Desverre blir det lite med gaver i år, da nissen nå har fått innvilget støtte fra NAV, og gir en god bæng i hele jobben :D

nissen.jpg

Topp