Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God i JS/Ajax?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Noen her som er gode i JS/Ajax?

Jeg trenger en upload form, og det raskt! Bruker skal ha mulighet til å laste opp flere bilder før selve opplastningen mot internett starter. Hvis du ser på f.eks reisetips.no (NB: krever blink konto), så ser du bildeopplastningen der som eksempel. Jeg vil ha noe slikt, hvor bildene listes opp på rekke etter du har valgt dem opp, så lastes dem alle samtidig opp når du trykker "Publiser".

Om du er klar for denne oppgaven, så send meg et pristilbud på PM!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
nja, når man leter etter freelance så er 333,33kr litt stiv timeslønn spør du meg. Er en ajax programmerer noe viktigere enn postmannen eller dama i kasse på kiwi? Dem har jo langt ifra så mye i lønn.

Uansett, jeg brukte 3 timer på oppgaven og kunne mer eller mindre ingenting om Ajax på forhånd.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Synes du neglisjerer litt prisnivået her Kenneth. kr 333,33 er etter min mening ikke stivt i det hele tatt når det kommer til slike oppgaver der man krever spesiell kompetanse. Ajax/Js er jo ikke for hvermansen liksom. Det å sammenligne slikt arbeid med å sitte i kassa på Kiwi - der eneste kvalifikasjon omtrent er at man har puls - blir egentlig litt dumt.

Jeg opererer stort sett med fastpris på prosjekter, og har funnet ut at jeg ligger på en timesbetaling jevnt over på ca 1000,- Jeg tar vanligvis eksempelvis et par tusenlapper for et enkelt bloggprosjekt, og slikt tar meg omtrent 2 timer.

Poenget er at html/css/ajax/js/asp/.Net og slikt er kompetansekrevende, og skal betales deretter. Litt off-topic dette, ja. Menmen.
 
Topp