perhotspur
New Member
Jeg har et eneeierforetak med et ganske enkelt regnskap med ca. 40 bilag i året. Jeg har gjort en liten tabbe. Jeg har mva-registrering hver andre måned, men glemte og føre inn 3 bilag i løpet av året. Jeg har da ikke fått fratrekk på min mva på disse bilagene, og det er "greit nok". Men kan jeg utgiftsføre disse i årsregnskapet når de ikke var med i mva-regnskapet? Da går vel ikke regnskapet opp?
