Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gigantisk skifte i hvordan annonsepenger brukes i tv-industrien

basicus

SEO Eggspert
Haha. På en av de Egyptiske TV kanalene, ruller det så mye tlf. nummer og blinker i så mye at du først har problemer med å identifisere hvor filmen er.

4 samtidige rullefelt som dekker over filmen er helt vanlig på den kanalen.

Første gang jeg så det, var jeg så sjokka at jeg blei sittende å stirre. Jeg har aldri sett så mye blinking og masing på en gang på en TV.

Skal prøve å huske å ta et bilde av det en dag og dele med dere. Dette må bare ses.
 

kongen

kongemedlem
Kongen: jeg var tross alt en akkreditert spion ;), og jeg hørte noen rykter om at jeg ble pushet i nærbilde til de millioner hjem som så sendingene også.

Hehe, syns det var litt morsomt. Her diskuterer vi tv, og så dukker du plutselig opp mitt i tv-skjermen.

Som sagt tidligere, har du noe tallmateriale på ting, så kom med det.... Det er først da diskusjonen blir virkelig interessant ;-)

Vi ser stadig mindre på tv | kampanje.com
 

quicktech

Medlem
Kommer TV2, TVNorge og TV3 til å overleve 10 år til?

Tar tv-kanalene livet av seg selv med de lange reklamepausene?

Jeff Bewkes (time warners topp) mener tvert om at TVs fremtid aldri har sett bedre ut og argumenterte ganske bra i et interview med fareed zakaria. Han trekker frem at vi aldri har sett mer TV enn vi gjør nå, forskjellen er at vi ser TV overalt - på tablets, ihpones, datamaskiner osv. Vi konsumerer mer tv enn aldri før, vi bare gjør det på en ny måte som handler mer om hva jeg vil se når jeg vil se det - og ikke om kanalenes fastlåste program.

Noen argumenterer med at det er produsentene som blir vinnerne fordi vi som konsumenter kan hoppe over reklamepausen, men på samme måte som bøndene trenger meieriene tror jeg produsentene vil trenge pengesterke kanaler som signer sesonger av gangen og gir trygghet om betaling, og som kan levere infrastruktur til å distribuere innholdet til de millioner av hjem. Jeg tror derfor tv2 vil bestå i 10 år til, men om 10 år vil den være helt on-demand basert og uten reklamepauser. I stedet vil vi betale litt mer, og samtidig ha annonsering plassert inne i programmene fremfor mellom dem.

http://cnnpressroom.blogs.cnn.com/2014/05/25/bewkes-on-televisions-second-golden-age/
 
Topp