Gi meg gjerne tips Apolloreiser

Martin R

Medlem
Hei,
Jeg har en nettside som heter: apolloreiser.com
Jeg lurte på hva dere ville ha gjort med nettsiden?
Jeg vet at jeg har Rabattnett, men jeg liker å drive litt med mange sider.
Legge ut litt innlegg og litt sånt.

Tar gjerne i mot tips og råd! :)

- Martin Ravndal

Santo

Active Member
Hei,
Jeg har en nettside som heter: apolloreiser.com

Dersom du har lyst på apolloreiser.no i tillegg til det andre domenet ditt så finner du det på Domeneshops liste over utløpte domener nå... ;)

Jeg tror forøvrig jeg ville holdt meg borte fra de domenene der, da det er et stort selskap som heter Apollo som driver med reiser...

Mao. er du dømt til å tape i en domenestrid som garantert kommer dersom du får igang noe som genererer litt trafikk på domenet/domenene.

Kassimaja

Geocacher
Nå er det vell snakk om et .com domene og det er derfor ikke underlagt de strenge reglene som .no domener har. Jeg sier kjør på!

Martin R

Medlem
Hei,

Jeg kan jo laste ned wordpress også begynne å skrive om noe?
Apollo har ingen partner program. Hva skal jeg skrive da?
Om alle reiser?

- Martin Ravndal

Nå er det vell snakk om et .com domene og det er derfor ikke underlagt de strenge reglene som .no domener har. Jeg sier kjør på!

Riktig at .com ikke er underland de samme reglene som .no. Det vil ikke si at man kan få problemer med Apollo. Sjanse for at man kommer til å få det vil jeg tro er små. Om man ikke lager den for å kjøretrafikk til konkurrenter, og sjikanere Apollo. Eller gi seg ut for å være dem.

A

aabbcc

Guest
Du starter i feil ende. Finn ut hva slags nettside du vil lage og så kan du kjøpe et domene som passer til temaet.

Topp