Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Garantert trafikk til salgs

Hexcode

New Member
Vell mer traffic gir mer popularitet til siden din og kan da trekke mer folk folk. En sosial nettverk side er et godt eksempel.
 

picxx

Well-Known Member
Trafikk kan f.eks. brukes til å booste siden din om du har en landingsside for toplister.
På samme måte kan du også bruke den om du bytter trafikk med andre sider.
Om det er reell trafikk er det også enklere å konvertere trafikken til brukere om du sender dem til en generell side (en toppliste, en startside etc.) enn om du sender dem til en nisjespesifikk side.
 

onlyme

New Member
Lett å se om det er reell trafikk. Fant og lureri = 0 sidevisninger fra den leverte trafikken.

Ha alltid en framebreaker på siden.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Lett å se om det er reell trafikk. Fant og lureri = 0 sidevisninger fra den leverte trafikken.

Ikke nødvendigvis.
Det at proxy/bot trafikk ikke gir sidevisninger er gammel og utgått lærdom.
 

picxx

Well-Known Member
Ok! Så nå har disse svindlerne på ebay fått seg bedre verktøy:D

Har faktisk aldri brukt ebay, så vet ikke :)

Men, det er ikke noen heksekunst å sette opp et proxyscript som hamrer siden din med X treff fra X antall forskjellige IP'er med samme referrer.

Derfor er det ganske viktig å ha et trafikkscript innstallert på trafikksider, slik at man kan luke ut trafikk med veldig dårlig produksjon.
 

onlyme

New Member
Har faktisk aldri brukt ebay, så vet ikke :)

Men, det er ikke noen heksekunst å sette opp et proxyscript som hamrer siden din med X treff fra X antall forskjellige IP'er med samme referrer.

Derfor er det ganske viktig å ha et trafikkscript innstallert på trafikksider, slik at man kan luke ut trafikk med veldig dårlig produksjon.

Trader ikke med så mange, så jeg har ganske god kontroll. Ligger stort sett i toppen på topplistene til de jeg trader med. Er mest populær på free6 toppliste også, men det er jo ikke så vanskelig der. Hadde vel blitt kastet ut av de fleste hvis jeg sendte dritt trafikk.

På andre sider der jeg har mindre kontroll bør jeg vel kanskje ta i bruk
Protect-X Adult Traffic Anti Cheat System
 
Topp