Galleri-side feedback

selbekk

Medlem
Hei!

Har de siste dagene jobbet dag og natt for å få denne ferdig.

Galleri Transit - Utstillinger og kunstformidling

Jeg vet designet er (kanskje i overkant) enkelt, men jeg synes kunst-sider burde ha bildene i fokus... Har noen et par tips til hvordan jeg kan gjøre den litt mer... spesiell?

Som dere ser har jeg ikke lagt inn mye innhold enda, men dere får bare late som :)

Hugs

selbekk

Medlem
box shadow er fikset (jeg som ikke helt forstod alle disse parameterne rett).. Ang. menyen har jeg tenkt på det, men jeg får det ikke helt til å funke... Noen som kan hjelpe meg med dette?

Og angående bakgrunn, hva kunne funka?

metallian

Medlem
Fra siden:
100310-051102_Huset-lite-format.jpg

Endret:
4422720638_941ac5a4f9_o.jpg

HAr bare kjappt croppa bildet litt- personlig synes jeg versjon 2 er betydelig bedre....

selbekk

Medlem
PIP, tipper det var på Norsk Webforum :)

Takk for all feedback. Det kan stemme at det ligner mer på en vanlig firmaside, men hun ville ha noe veldig enkelt for 3 lapper... På to dager, til og med. Så da ble det slik det ble. Men tusen takk for all hjelpen dere, jeg skal vurdere de siste forslagene deres.

metallian: Har faktisk tenkt på dette selv, og en croppet versjon ligger allerede ute på siden.

PIP

Medlem
Hei! Ville ha endret bildet så der så litt mer "hyggelig" ut, og fjernet "Velkommen til Galleri Transit". I tillegg ville jeg ha "landet" menyen så den fikk enn forankring. Den er litt svevende. Jeg er fortsatt usikker på fargene ;)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg legger merke til at siden du har satt opp lider av samme sykdom som denne siden gjorde. Skjer når jeg klikker meg inn på "kunstnere." På linken der finner du også en løsning som jeg vil anbefale deg å bruke. :)

selbekk

Medlem
siden har visst noen problemer på visse sider i Internet Explorer versjoner 7 og 8.. Noe av innholdet forsvinner visst på noen av undersiden.. Siden Browsershots.org ikke fungerer for tiden, kunne noen her laste opp et screenshot av problemet, eller finnes det andre alternativer til browsershots.org?

Topp