Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Funker PM skikkelig?

enfokus

New Member
Jeg forsøker å svare på en PM, men min beskjed synes ikke i systemet. Den ligger heller ikke i noen ut-box.

Det ser ut som min reply text bare forsvinner...

Forsøker å sende ny PM til personen, limer inn teksten - men denne synes heller ikke, ser ut som det bare forsvinner i tomme intet.
 

ASRS

Medlem
Har også merket meg "hullene" i korrespondansen min fra tid til annen.

Synes vel kanskje begrensningen på 50 lagrede meldinger er liten. En kommer raskt opp i det og det kan være nyttig å gå tilbake å sjekke korrespondanse. Det kan vel ikke være så stort lagringsproblem å øke begrensningen til 500 meldinger?
 

Steve Cash

Medlem
Det er da ingen fordel å ha nesten 1 000 PM liggende som en lete i for å finne den en skal lese igjen. Mange av de nesten 1 000 må da være uaktuelle uansett? 10 000 vil jo gjøre saken mye verre. Lykke i hverdagen er når jeg får slettet såpass mange mail at det ligger igjen færre enn 10.

Dag, skal jeg sende deg et kurs i 24 enkle leksjoner om hvordan en holder innboksen ryddig? På PM selvfølgelig. :D
 

TorsteinO

Art Director & grunder
ah, har bare 1878 uleste mail i innboksen for øyeblikket... tror jeg må sette opp litt flere filtre...

(vel å merke - jeg ser på titlene/avsender, jeg gidder bare ikke å merke/lese/slette alt sammen, det er diverse mailinglister med ting som NOEN ganger er interessant, og som jeg derfor ikke vil slutte å abonnere på, men som stort sett er uinteressant)
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
(vel å merke - jeg ser på titlene/avsender, jeg gidder bare ikke å merke/lese/slette alt sammen, det er diverse mailinglister med ting som NOEN ganger er interessant, og som jeg derfor ikke vil slutte å abonnere på, men som stort sett er uinteressant)

Mailinglister her på WF?!?!?!
 
Topp