Full annonseside?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Mener du hvordan du kan opprette en helt vanlig nettside nå eller?

Dersom du har domenet du ikke bruker kan du ganske enkelt opprette en liten side selv du vil sende domenet til, eventuelt så kan du pakere domenet ditt hos sedo. Sedo vil sette en slik side på ditt domene, mens du vil tjene noen små kroner på klikkene du har på dine domener. Jeg har også lagt merke til at Google Adsense tilbyr noe slikt for parkerte domener nå, og det kan du sikkert lese mer om når du logger inn hos Google Adsense, (dersom du har en konto der da.)

Visste ikke at de var satt opp selv, har sett et hundretalls av sider som er prikk like så :p

Så hvis jeg har et domene med webhotell som jeg ikke benytter, så er det bedre å sette opp en liten side og plassere annonser selv?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Visste ikke at de var satt opp selv, har sett et hundretalls av sider som er prikk like så :p

Så hvis jeg har et domene med webhotell som jeg ikke benytter, så er det bedre å sette opp en liten side og plassere annonser selv?

Denne siden du ser her er nok satt opp av eieren selv, og jeg må si jeg har vanskelig for og tro at du har funnet mange nettstedet som er helt lik som dette. Da må du gjerne komme med ekesempler?

Dersom du har et domene, og gjerne har et webhotell er det ikke dumt og sette opp en liten side dersom du vil tjene noen små kroner på domenene som ikke er i bruk. Da kan du jo også sette alle dine ubrukte domener til og peke mot samme side. Nå er jo slikt mest nyttig dersom du har domener med typeintrafikk da, og du vil neppe rangere noe i søkemotorer med slike sider. - og ja, du vil ikke bli noen millionær på slikt.. :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det var et eksempel, songtext.com slike har jeg f.eks sett ufattelig mange av.. men fikk uansett vite det jeg skulle nå

Tja, for og nevnte det, om du syns disse nettstedene ser like ut, da må du reise til optiker umiddelbart. Synet ditt er skadet, og det kan du ikke gjøre bedre uten og få sjekket hva som er galt!

- Lykke til hvertfall! Du må jo gjerne spørre på forumet om du lurer på noe. :)

Jeg tror egentlig ikke du leser hva jeg skriver. Jeg sa ikke at de to jeg viste nå var like, men jeg poengterte at det finnes utrolig mange av disse sidene, og at noen er veldig like

Topp