Fototapet - bakgrunnsfarge?

Eivindus

Medlem
Jeg har noen spørmål angående designet. Det er i mitt perspektiv litt for domminerende svartfarge. Jeg likte ideen men kanskje litt i overkant dyster. Logoen din er grei nok, men jeg tror det skal være en undertekst som går over i menyen ved siden av. Den har ikke samme font eller noe men jeg oppfattet den som en del av menyen og ble svært skuffet når ingenting skjedde.
Datoen er i engelsk format og det er vel Torsdag og ikke torsdag.
Navigasjonen nr 2, eller ved siden av hjem, så er det et tomrom? Deretter kommer logg inn og register men jeg kunne heller sett at det bare stod logg eller at logg inn og register havnet høyere opp.
tekst +/- forstod jeg først ingenting av. Kunne gjerne at du gjorde noe annet, kanskje et bilde(r) som illustrer det?
Kunne kanskje hatt mer farge på siden, kanskje i menyen? Jeg ser du har hjem-ikonet med farge men hva skjedde med resten?
Like bildene faktisk!
Kunne hvorfor kom øverstknappen så fort? du er jo nesten ikke gått noen vei før den kom!
Nedre del av footeren så må du fikse på linkene dine. Det var vanskelig å skille dem og tror ikke du vil at de skal være slik.

På linken du har sendt så passer ikke bildet til siden, det står feil plassert og virket ikke stort nok. Det er et bra bilde i seg selv men det passer ikke inn. kunne gjerne hatt litt mer farge og bakgrunnen blir litt FOR mørk.

n0stra

Medlem
Se bort fra alt annet enn det jeg spurte om :p Siden er langt ifra ferdig for å si det slik.

Takker uansett for innspill - vi har brukt mest tid på koding og integrering av systemet som ligger bak og jobber derfor med frontend til slutt når alt ble slik vi ønsket. Home knappen og slikt skal eksempelvis bort. Om ikke folk skjønner +/- tegnene så tror jeg ikke de har bruk for å forstørre eller forminske teksten så ser ikke dette som noe problem :)

Men tilbake on track, det er innholdet i selve "boksen" jeg tenkte på

Topp