Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fotograf ledig for portrettbilder/reklame/produkt etc...

Dag Frogner

Supermedlem
Omsider har jeg fått ut den nye nettsiden min som er mer rettet mot bedrifter og reklame: www.dagfrogner.no

Her finner dere bilder, samt litt info om priser og meg. Jeg fotograferer det aller meste, enten det er ute på location eller i studio. Studioet mitt finnes i Porsgrunn, Telemark, men jeg har utstyr jeg kan ta med for å rigge til studio nær sagt hvor som helst.

Kontakt meg på dag at dagfrogner.no om dere lurer på noe.
 

Bjørn

Domenespekulant
Så flotte bilder, Dag!! Skal huske på deg hvis jeg trenger noe oppdrag fremover.
 
A

aabbcc

Guest
Stilig side! Mye kule bilder også.

Liten ting å tenke over. Porteføljen din viser nå slik jeg forstår det dine beste bilder, og de er imponerende. Men jeg tror det kan være lurt å vise noen oppdrag også, hvor du viser f.eks 10 bilder fra en jobb. Det er noe de som bestiller kan finne betryggende, det er på en måte viktigere å klare å levere 10 gode bilder fra en jobb, enn å kanskje klare å levere et skikkelig godt bilde. Iallefall på oppdrag hvor det er vanskelig å gjøre det på nytt dersom det ikke blir bra - f.eks bryllup.

a
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for tilbakemelding aabbcc. :)

Du har helt rett og jeg er forsåvidt enig med deg. På nettsiden min rettet mot private, www.frognerfoto.no, har jeg flere bilder av hver serie, stort sett. Spesielt bryllup har jeg lagt ut en del bilder fra hvert på.

Når det gjelder denne nye siden, tror jeg derimot at det fungerer like greit å kun legge ut det beste man har, da bedrifter/reklamebyråer ofte kun trenger noen få bilder. Jeg har også fått inntrykk av at de er opptatt av å kunne se mangfold (hvordan man takler forskjellige typer foto) kontra mange "like" bilder fra samme jobb.
 
A

aabbcc

Guest
Aha, jeg visste ikke at du hadde to sider. Da skjønner jeg. Hvis jeg noen gang er i området og trenger en fotograf så vet jeg iallefall hvem jeg skal kontakte.

a
 

Bjørnar

Gründer
Er det bare meg som stusser på valg av domenenavnene;
dagfrogner = for bedrifter
frognerfoto = for private

for meg høres det motsatt ut, men du har sikkert tenkt dette gjennom :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Grunnen til at det ble sånn er fordi jeg har brukt Frogner Foto i flere år og promotert meg mot privatmarkedet. Når jeg nå skulle satse litt mer mot reklame, ville jeg skille disse fordi jeg vet at reklamefolk ikke er interessert i å se bryllupsbilder og barnebilder.

Spørsmålet var jo da om jeg skulle bruke sammen navn, men dele opp i to versjoner av nettsiden, eller bruke noe annet. Siden jeg uansett hadde dagfrogner.no og gjerne vil prente inn navnet mitt hos nye, potensielle kunder, ble det valgt som nytt navn. :)
 
Topp