Fotballforum: Fotballidioter.no

MariusB

Skaper & Idémaker

Ønsker gjerne tilbakemeldinger på Fotballidioter.no, som er et fotballforum som fikk "bein å stå på" nå i helgen.

Tanken er å bygge et forum med et veldig bredt spekter innen fotballen, altså for fotballidioter. Med fotballidioter tenker jeg på folk som er langt over gjennomsnittet interessert i fotball. Så det vil komme en del flere kategorier etterhvert som aktiviteten stiger. Forumet er bygget i vBulletin, i likhet med f. eks Webforumet.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på både hvordan forumet ser ut, innhold, og gjerne også tips dere måtte ha til oss som nyetablert diskusjonsforum.

tom3008

Medlem
Bakgrunnen burde dekke hele planet bak, altså det som er hvitt i bakgrunnen burde gjøres om til en bilde av gress eller lignende :)

MariusB

Skaper & Idémaker
Takk for tilbakemeldingen. Vi tenker at gresset skal være som en litt utvidet header, men har hatt flere tilbakemeldinger på dette. Selv er jeg ikke en så stor fan av bakgrunner som følger deg hele veien, så må man jo vurdere hva andre synes. Det er jo ikke kun undertegnede som skal bruke fotballforumet, forhåpentligvis... :)

tom3008

Medlem
Takk for tilbakemeldingen. Vi tenker at gresset skal være som en litt utvidet header, men har hatt flere tilbakemeldinger på dette. Selv er jeg ikke en så stor fan av bakgrunner som følger deg hele veien, så må man jo vurdere hva andre synes. Det er jo ikke kun undertegnede som skal bruke fotballforumet, forhåpentligvis... :)
Hm... ok

MariusB

Skaper & Idémaker
Jeg ordla meg litt feil. Jeg mente at flere har gitt meg eksakt samme tilbakemelding som du gjorde. Så det er klart. :)

Nutz

Med lem
Ja, den "bakgrunnen" er bare forstyrrende sånn som den er nå.
Blir også ganske hard kontrast mellom den hvite "header" og bildet som skal fungere som bakgrunn.

zapotek

Medlem
Synes bakgrunnen var litt misplassert. Ville ha kjørt hele bakgrunnen som gress istedenfor det skillet mellom grus og gress.

Har forøvrig vært inn på tanken å lage en slik side selv, men det har aldri blitt noe av. Tror det er lett å få til mye aktivitet innpå der om du klarer å få de rette brukerne til å signe opp.

Har forøvrig det perfekte slagordet til den siden. "Det er bedre å være fotballidiot enn bare idiot!".

MariusB

Skaper & Idémaker
Gruset og gresset har vi fått veldig gode tilbakemeldinger på fra "dedikerte fotballidioter", men akkurat dette med at det blir brukt som en header istedenfor fulldekkende bakgrunn er det mange som synes er rart. Så her blir det muligens en endring i framtiden.

Tanken med fixen med grus og gress er å gi følelsen av at dette er et sted for både å dele sine meninger og erfaringer fra grasrota, og helt opp til finalen i VM eller Champions League. Å bare ha gress synes jeg er i overkant kjedelig. Det skal være litt røft, og annerledes. Det er nok av sider med fulldekkende nyklipt gress på "verdensweben".

Morsomt slagord. Vi har ikke bestemt noe der enda, men skal ta det med meg blant forslagene vi vurderer. :)

Keanu

Geek
Gresset og sanden synes jeg gjør seg, men som andre synes jeg det kan brukes som full bakgrunn (om du får til en god "transformasjon" mellom topp og bunn). Jeg satt faktisk og ventet på at den skulle loade ferdig.

Ellers er det vel ikke så mye å kommentere. Jobbe med medlemmer og innlegg er vel den store jobbe, forumet fungerer vel som det skal. Kategorier er bra om du får til god aktivitet. Hvis ikke kunne det vært en ide å kutte ned på antallet.

appelsin

Medlem
Jeg har aldri drevet et forum selv, så jeg burde holdt kjeft. Men en ting jeg ville gjort, var å ha få forumkategorier i starten, og heller utvidet etter hvert med ulike kategorier når man ser hva folk liker å diskutere. Tviler på at noen kommer til å diskutere Fotball VM den nærmeste tiden for å si det sånn. Det er bedre å sentrere fokuset i begynnelsen, er mitt tips :)

i-net

WF 09
jeg liker fotball, men jeg liker ikke å bli kalt en idiot :< Derfor vil jeg ikke besøke siden din dessverre hehe... I steden for å ha gruset og gresset på hele siden, burde du ha en slags kant på bildet sånn at man skjønner at den ikke skal lastes på hele siden. synes nå jeg.

MariusB

Skaper & Idémaker
jeg liker fotball, men jeg liker ikke å bli kalt en idiot :< Derfor vil jeg ikke besøke siden din dessverre hehe... I steden for å ha gruset og gresset på hele siden, burde du ha en slags kant på bildet sånn at man skjønner at den ikke skal lastes på hele siden. synes nå jeg.

Om du ikke klarer å assosiere deg med begrepet fotballidiot, så er du absolutt ikke i målgruppen. :)

Topp