Forslag til "Todo"-program for Windows?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg skulle gjerne hatt et lite program på pcen som holdt styr på avtaler.

Jeg vil ha dette som et program og ikke som en nettside jeg må besøke for å se på avtaler.

Poenget er at det skal ligge på desktopen og gi meg et varsel når en "happening" nærmer seg, slik at jeg ikke er avhengig av å besøke en nettside eller motta en mail når noe skal skje.

peterandrej

pensjonert moderator
På Mac har vi en drøss sånne programmer. Evernote, Things, osv. Kan synkes på tvers av alle enheter. Jævla praktisk at du får opp samme listen på telefonen som på iPaden som på husmaskinen som på kontormaskinen. Behovet for en sånn svær filofax som alle som har gått på BI bærer rundt på har blitt helt borte.

Har du Android-telefon, Dag? Sjekk ut programmene i Android-store (eller hva det heter), og se om leverandøren av Appen også har programmet til Windows.

Evernote mener jeg ihvertfall du får både til Windows og Mac.

hansson

Langveisfarende
Skjønner argumentet om at du vil ha den på skrivebordet, men hva med å a) installere Chrome og b) bruke en såkalt Pin Tab til å ha åpne alle apper du bruker hele dagen? Jeg har gmail og huskelisteappen Nirvana åpen til enhver tid som to småfaner helt øverst til venstre i nettleseren. Chrome husker småfanene selv om du starter nettleseren på nytt. Nirvana kan brukes offline takket være html5.

Topp