Takk for innspill olafmoriarty.
Du har helt rett mtp domenevalget. Når det kommer til informasjonom hvem som står bak siden jeg jeg fortsatt litt tilbaketrukken her. Ønsker ikke å klistre opp informasjon om meg og min person på siden. Når det er sagt kan jeg skrive en litt mer generell "om oss"-side hvor jeg kan forklare hvilken kunnskap jeg sitter på, og hvorfor dette kan hjelpe deg med å gjøre et bedre valg.
Når det kommer til
Om kredittkort | Beste Kredittkort må jeg bare beklage, dette en tekst som er under utvikling, jeg copypastet det fra en drupalinstallasjon jeg hadde tidligere, så fikk med noen <div>'s o.l. så formateringen ble feil. Hele teksten kommer nok til å skrives om. Takk for at du sa i fra.
Jeg tar gjerne kritikk på skrivefeil, nå skal det merkes at jeg ikke synes jeg har veldig mange av dem; ser noen tegnsettingsfeil og feil i oppbyggingen av noen setninger. Hvis du legger merke til noen er det bare å si i fra.
Dette er veldig tidlig i utviklingen av siden, så eksternlenker har ikke kommet. Det finnes faktisk ikke en eneste en!
Nå har det seg slik at de aller fleste har kredittkort, og bruker det en gang i blant. Når det er sagt så burde man velge et som er rimelig.
Jeg omtaler ikke kredittkort som gratis penger.
Jeg prøver å ikke forsvare meg selv her og du skal vite at jeg prøver å ta til meg så mye kritikk som mulig.