Forslag til hvordan utvikle domene

Erlend

Medlem
Hei!

Jeg eier domenet Index of /, og lurer på hvordan jeg skal utvikle dette. Er det noen som har noen gode ideer på hva jeg kan bruke domenet til? Alle gode forslag får ryktepoeng :)

typisk

Utvikler
Du kan jo lage en reisenettside om spania? Hvor du skriver om typiske reisemål, og hvor det er norske "kolonier". Konkurransen for reisenettsteder generelt er vel høy, så litt arbeid må til :)

Erlend

Medlem
Du kan jo lage en reisenettside om spania? Hvor du skriver om typiske reisemål, og hvor det er norske "kolonier". Konkurransen for reisenettsteder generelt er vel høy, så litt arbeid må til :)

Jeg tenkte på en reisenettside om Spania ja. Jeg kan en god del SEO, i og med at jeg har jobbet med det før :)

Ja, jfr. domenet og layout (theme) virker det som om TS også har en reiseside om Spania i tankene. Forslaget om "norske kolonier" er godt, men tenk også litt utradisjonelt. Konkurransen er hard, og derfor kan du tjene på å skrive om reisemål (landsbyer, byer, turer og opplevelser) som er litt utenfor det som "alle andre" skriver om. Legg neste sommerferie til Spania. Lei en bil og sus avgårde til koselige og spennende områder som vi ellers ikke hører så mye om. Ta rikelig med bilder og ta vare på brosjyrer, kart o.l. Når det gjelder SEO vil det jo være langt enklere å rangere på reisemål i Spania som ikke alle andre skriver om. Du bør jo likevel ha med de tradisjonelle ferieplassene, men det trenger ikke å være disse som skaffer nettstedet besøk i første omgang (hvis du forstod hva jeg mener?)..... og ta gjerne flere turer til Spania. Besøk nye områder og skaff deg mye unikt materiale.

Erlend

Medlem
kanskje du bare burde ta kontakt med et av de store reiseselskapene, som startour, og selge domenet til dem, og heller konsentrere deg om noe du er bra til? med mindre du er god på reisedomener? eller har LYST til å bli god på reisedomener? :D

Jeg har lyst til å utvikle dette domenet selv. Er du en konkurrent eller? :)

Erlend

Medlem
Hvilke søkeord mener dere at jeg burde rangere bra på? Spaniareise, spaniatur, ferie Spania. Hva mer?

picxx

WF 09
Spania Reis ER. Selg sykehusreiser til spania ;)

(whoops, beklager....leste litt feil på domenet... rèn mangler jo gitt :D )

zapotek

Medlem
Legg neste sommerferie til Spania. Lei en bil og sus avgårde til koselige og spennende områder som vi ellers ikke hører så mye om. Ta rikelig med bilder og ta vare på brosjyrer, kart o.l.

Beste tipset til nå. Ved å faktisk ha vært på stedene du skriver om og i tillegg kan krydre dette med egne fotografier, kan du lage en side med vesentlig bedre innhold enn 90% av konkurrentene dine som baserer seg på halvveis klipp og lim innhold.

Topp