Forslag til forandringer?

Sjefskoder

Sjefskoder
He-hey!

Synes at dette ser veldig greit ut jeg da ;)

En ting derimot er at llinken til qts..
"Hjemmesider laget av QT Systems"..

Burde det ikke stå "Hjemmeside"?
for det er jo en hjemmeside, men flere undersider..

Egentlig så synes nå jeg at det både høres og ser bedre ut med,
"Nettsted utviklet av QT Systems"

/S

Gaasehud

Medlem
Fin stil til en jazz-side. Liker orange/brun-fargen og mønsteret godt.

Det er for trangt mellom de ulike elementene i innholdet og sidebaren. Gi mer luft og øk linjeavstanden betraktelig på brødteksten – tungt å lese nå. Fonten i logoen er kanskje litt vel gratis, men letterpress-effektene og bildene funker feiende flott i header. Testet med Arial i hovedmenyen (#navlist), og det ble mye bedre. Bruk helst en hel font-familie, så ingen jazzer seg helt opp på forskjellige OS, etc. ;) Noe à la:
font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;

EDIT: Prøv med den font-familien (altså Arial som font) på overskrifter og slikt også, og heller Verdana (eller øke fontstørrelsen noen px) på brødteksten.

Just my two cents. Lykke til! :)

Sist redigert:

tyr897

Medlem
Nå har jeg prøvd siden i IE8, siste Firefox og Chrome på Windows samt Safari på OS X og alt er sideforskyvet på merkverdig vis.

Vedlegg

• hjc.jpg
    hjc.jpg
    97,8 KB · Sett: 18

hohohoo

Medlem
Jeg synes slike medlemssider blir mer levende når medlemmer synes. 5 på konsert, siste kjøpte plate, bilder fra arrangementer osv.

Noe rart under "konsert historikk"? Sesong 2: 2001 - Sesong 2: 2010

Ellers synes jeg formatet og fargevalget kler en Jazz klubb godt. Eller club, ser jeg det heter :)

Ikke akkurat relatert til hjemmesiden, men jeg dømmer den innenfor tema :)
Er dette et sted hvot Horten JC er med, eller burde vært med? Kulturnett Vestfold | Facebook

Sist redigert:

Nutz

Med lem
Mulig du burde aktivere en email-obfuscator på den siden.
Eller er det ingen vits lenger?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg syntes du har for stor skrift på menypunktene, overskriften i de røde boksene, og overskriften på den øverste artikkelen.

Teksten på alle artikler på hovedsiden bortsett fra den øverste blir litt slitsom å lese når det kun står to-tre ord på hver linje.

Sponsorene skal kun være bilder og ikke linker?

Logoen var ikke det sprekeste jeg har sett, men det er kanskje ikke ditt bord?

Hva med å ha et innmeldingsskjema på nettsidene istedet for løsningen at man må sende en mail til en av gutta i klubben?

Siden validerer ikke.

Topp