Forandre title tags for AdsManager-annonser i Joomla

Jeg lurer på hvordan jeg kan forandre <title> for AdsManager-annonser i Joomla.

På min side blir AdsManager-annonsen tildelt samme tittel som forsiden <title>Din portal for psykisk helse - HjelpTilHjelp.no | Din portal for psykisk helse - HjelpTilHjelp.no</title>.

Her er et eksempel:
Annonse
Denne annonsen får tittelen: "Din portal for psykisk helse - HjelpTilHjelp.no | Din portal for psykisk helse - HjelpTilHjelp.no"
En mer fornuftig tittel ville vært at selve overskriften på annonsen ble gjort om til tittel, dvs at tittelen i stedet skulle blitt:
"KiD kurslederopplæring - Kurs i mestring av depresjon | Din portal for psykisk helse - HjelpTilHjelp.no"

Mulig dette er så komplisert at jeg må be mine programmere om å ta jobben, men ville prøve å innhente tips her først.

Erlend

Medlem
Hadde byttet til Wordpress med en eneste gang om jeg hadde vært deg. Verre ting enn Joomla tror jeg neppe at jeg har vært borti...

Ole Avranden

utvandret
Ja, der løste du trådstarters problem enkelt og greit Erlend.

Jeg leide forøvrig en Toyota Avensis i fjor, den likte jeg ikke i det hele tatt. Anbefaler alle å bytte til Mazda 6, som jeg synes er en bedre bil.

@Erlend:
Ja, jeg er stolt over svaret mitt :) Nå vet trådstarter at du liker Wordpress, mens jeg liker Mazda 6. Så vi har vært hjelpsomme begge to med våre totalt irrelevante svar. ;)

@HjelptilHjelp:
Jeg tror du finner løsningen i denne forumtråden (side 1 i tråden er ikke relevant, kun side 2)
JoomPROD.com Forum - View topic - Changing adsmanager component page titles

Takk for tipset. Ser glimrende ut!
Angående Erlend sitt svar om at han ville byttet til WP, er dette selvsagt litt vanskelig når hjelptilhjelp.no først er bygget opp på Joomla. Selv om Joomla er krøkkete, begynner jeg forsåvidt også å like det! Kommer nok likevel til å gå over til WP for eventuelt andre nettsider senere.

Topp