Forandre linker på et helt nettsted?

picxx

WF 09
Vet ikke om dette ble helt i riktig kategori, men ettersom det er en wp side det er snakk om legger jeg det her.

Problemstillingen er nok en som kommer til å oppta flere enn meg ettersom flere og flere steder velger å ta ned twingly integrasjonen på sine sider.

Det jeg kort sagt er ute etter er en måte å forandre linker i poster på, i bulk.
For å illustrere:
På dassmorten.no har jeg en mengde poster med linker til dagbladet.no eller db.no
Det jeg ønsker er ikke annet enn å kun forandre dagbladet.no til dassmorten.no, slik at de som trykker på linken blir tatt til min 404 side, og ikke til den relevante artiklen hos dagbladet.
Dette ønsker jeg å få til å gjøre i bulk, ellers er det ett meget tidkrevende arbeide å gå gjennom alle postene og forandre dette manuelt.

Det er sikkert mulig å kode ett eller annet man kan kjøre mot databasen, men med mine ferdigheter innen koding vil det være en ønsketenkning å få til fra min side.
Har også søkt litt på wp plugins, men lite å finne der.

Takknemmelig for alle svar :)

picxx

WF 09
Tror kanskje jeg fant svaret på det her...

update TABLE_NAME set FIELD_NAME = replace(FIELD_NAME, ‘find this string’, ‘replace found string with this string’);

update client_table set company_name = replace(company_name, ‘Old Company’, ‘New Company’)

The above statement will replace all instances of ‘Old Company’ to ‘New Company’ in the field of company_name of client_table table.

Hadde vært kjekt om noen kunne bekrefte at dette er det riktige, slik at jeg ikke maltrakterer siden(e) jeg skal bruke dette på totalt :)

picxx

WF 09
Ah!...glimrende idé :D

Topp