Bjørn
Domenespekulant
Nå har jeg en HTML side på f.eks. mittdomene.no. Den nye websiden skal nå settes opp med WP, men mens jeg lager ferdig oppsettet ønsker jeg å gjøre dette i en folder f.eks. mittdomene.no/wp - slik at alt jeg gjør av arbeid, ikke blir synlig for noen på hovedsiden og WP-temaet er ferdig bygget opp før jeg legger ut dette på root.
Hvordan overfører jeg så WP-temaet til root enklest mulig når ferdig? Er det en innstilling/plugin i WP, som jeg kan "lenke" folderen til root, slik at leseren vil se WP-siden som index minside.no, mens alt i virkeligheten ligger i folderen minsiden.no/wp, eller må jeg fysisk slette alt på root og legge inn hele WP og temaet på nytt under root?
Hvordan overfører jeg så WP-temaet til root enklest mulig når ferdig? Er det en innstilling/plugin i WP, som jeg kan "lenke" folderen til root, slik at leseren vil se WP-siden som index minside.no, mens alt i virkeligheten ligger i folderen minsiden.no/wp, eller må jeg fysisk slette alt på root og legge inn hele WP og temaet på nytt under root?